Mijn zoontje van 15maanden heeft blauw/paarse wangetjes en koude handjes wie zijn kind ook??

Mijn zoontje heeft steeds last van blauwpaarse wangetjes. En koude handjes die ook blauw zijn als ze uit bed komen. Als je erop drukt word het wit en blijft het wit (de handjes) wie herkent dit ook bij zijn kindje?? Ik ben net vrijdag bij de dokter geweest voor de handjes maar nu zijn het ook de wangetjes!!!
 
Hoi,

Was je hier nu al mee naar de huisarts geweest of met iets anders, ik dacht het laatste.
Ikheb er nog niet eerder van gehoord, maar ik zou toch even informeren bij de huisarts.

Succes, mary jane
 
hoi hoi

Mijn dochtertje naomie nu bijna 15 maanden heeft hier ook last van we zijn er zelfs een keer mee naar het ziekenhuis geweest 'snachts nou blijkt bij haar dat als ze een verminderd weerstand heeft (bijv. ziek is) dat ze dan geen energie overheeft om der eigen op temperatuur te houden en het enigste advies wat ze ons konden geven was als we zagen dat ze blauw werd haar warmer aan te kleden nu doen wij dat als ik zie dat ze blauwig word en dan gaat het goed dan is ze in een mum van tijd weer de kleur die ze moet zijn misschien is dit bij jullie ook wel het geval hoeft niet natuurlijk maar kan wel maar wat had de ha ervan gezegd?

groetjes karin mama van naomie
 
Hoi hoi

Het is alweer over bij mijn zoontje. Nu het vriezen voorbij is heeft hij s'morgens geen last meer van blauwe handjes. Ze zijn zelfs haast niet eens koud meer. Dus het komt idd door het weer. Die blauwe wangetjes zijn ook weg. Alleen als ie een koude rilling heeft gehad (net na een beker melk) dan willen ze nog wel eens een beetje verkleuren maar lang niet zo erg meer, en het trekt ook meteen weer weg. ik ben blij dat het over is en de zomer begint!! Laat de zon nu maar komen!!

Bedankt voor jullie reactiess
 
hoi,

Mijn dochtertje is nu 10 maanden en heeft ook last van blauwe handjes en voetjes.
De eerste keer schrok ik me kapot en ben meteen naar het cb gegaan.
Daar zeiden ze dat dat normaal is omdat de bloedstoevoer van baby's niet is zoals het hoort te zijn.
Bij mijn dochter is dat ook meestal s'morgens en als je erover wrijft dan verdwijnt de kleur.
Je hoef niet bang te zijn, Wel als de lippen en de tong blauw worden dan moet je meteen een arts waarschuwen!!

 Groetjes een trotse moeder
 
Terug
Bovenaan