mijn zoontje van 8 maanden is 4 keer per nacht wakker help!!!

mijn zoontje van 8 maanden is al 6 weken iedere nacht zo'n 4 keer wakker. als ik erna toe ga lacht hij, dan geef ik zijn tutje en slaapt verder. hij gaat om 8 uur naar bed en is om zes uur klaar wakker. erg vervelend want ik heb zelf nu ook geen rust meer snachts. heeft iemand tips voor mij???
 
Hoi Judith, ik herken je probleem erg goed! Ik heb mijn dochter laten huilen (toen ook 8 maanden, nu bijna 10 maanden). De eerste nachten erg zwaar, maar nu slaapt ze goed door. Ik ging wel om de 10 minuten even naar haar toe. wel kort en in het donker. Speen erin, aai over de bol en weer weg. Geloof me, na een week huilde ze niet meer. nou misscien heb je er wat aan.

heel veel succes!
 
Net als de mama hierboven, zou ik er niet teveel aandacht aan schenken. Het is natuurlijk super vervelend dat je s'nachts tig x wakker wordt van het huilen. Maar op een gegeven ogenblik weet hij oke, er komt niemand en dan geeft hij het vanzelf op. Je hoort waarschijnlijk aan het huilen wel of er echt iets is om van te huilen. Misschien helpt een   klein lichtje bij het stopcontact  wel...
Hopelijk heb je snel je nachtrust weer terug!
 
Hallo,



Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden oud en slaapt gelukkig door...

Wat je zou kunnen proberen is je kleintje 's avonds iets langer wakker
te laten, tot dat ze echt aangeven moe te zijn en dan naar bed brengen.
Het lichtje in de kamer kan ook helpen, een papfles voor het slapen
gaan kan helpen en inderdaad, als je kleintje huilt of laten huilen
maar als dat te lang duurt, even erna toe gaan, kusje knuffeltje en
gewoon ook tegen de baby zeggen. lekker gaan slapen, gaat mama ook
doen, weltrusten.



De bovenstaande dingen hebben er bij mij voor gezorgd dat mijn kleine man doorslaapt...



Succes,



Claudia

 
haihai,

Mijn ventje van nu 15 maanden heeft het ook een tijdje gedaan, dat 's nachts wel 4   of 5 keer (huilend) wakker worden...en soms doet hiij het nog......Ik ga wel even naar hem toe, maar haal em er ook niet uit of zo....Even 'hup' speen erin, een aai en een kus en hij slaapt weer verder.....Ik persoonlijk dnek dat je je er niet te druk om moet maken, gaat volgens mij vanzelf over.....
 
haihai,

Mijn ventje van nu 15 maanden heeft het ook een tijdje gedaan, dat 's nachts wel 4   of 5 keer (huilend) wakker worden...en soms doet hiij het nog......Ik ga wel even naar hem toe, maar haal em er ook niet uit of zo....Even 'hup' speen erin, een aai en een kus en hij slaapt weer verder.....Ik persoonlijk dnek dat je je er niet te druk om moet maken, gaat volgens mij vanzelf over.....
 
haihai,

Mijn ventje van nu 15 maanden heeft het ook een tijdje gedaan, dat 's nachts wel 4   of 5 keer (huilend) wakker worden...en soms doet hiij het nog......Ik ga wel even naar hem toe, maar haal em er ook niet uit of zo....Even 'hup' speen erin, een aai en een kus en hij slaapt weer verder.....Ik persoonlijk dnek dat je je er niet te druk om moet maken, gaat volgens mij vanzelf over.....
 
haihai,

Mijn ventje van nu 15 maanden heeft het ook een tijdje gedaan, dat 's nachts wel 4   of 5 keer (huilend) wakker worden...en soms doet hiij het nog......Ik ga wel even naar hem toe, maar haal em er ook niet uit of zo....Even 'hup' speen erin, een aai en een kus en hij slaapt weer verder.....Ik persoonlijk dnek dat je je er niet te druk om moet maken, gaat volgens mij vanzelf over.....
 
Terug
Bovenaan