Mijn zoontje voor het eerst naar de basisschool, mijn dochterje heeft de waterpokken en morgen moet

Dus ik heb het druk druk druk,hahahaha.
Gelukkig voel ik me erg goed, en is Daley een heel rustig mannetje. Maar het zal morgen wel even aanpoten zijn. Mag Jessie (mijn dochtertje die woensdag 2 wordt!!) niet aanraken als ik Daley vast heb. En elke keer als ik Jessie heb aangeraakt moet ik eerst mijn handen goed wassen voordat ik weer aan Daley kom!! Hoop dat de blaasjes snel drogen dan ben ik ook van dat probleem af!
En mijn zoontje Levi is vandaag voor het eerst naar de basisschool!! OHH wat worden ze toch snel groot!!!!!

Zo dit wou ik even kwijt,hahahaha

Groetjes Anne

wat een gedoe he met die waterpokken, had 3 jaar geleden hetzelfde probleem. wel raar vind je niet dat levi naar school gaat is dan rustig thuis. nr3 gaat bij mij in juni ook naar school lijkt me raar als ze niet meer dagelijks thuis is ze is echt een kwebbeltante

Hopelijk zijn de waterpokken gauw voorbij,
hier heeft ons zoontje er max een weekje last van gehad.
Hoe is het met je zoon gegaan op school?
Vond hij het leuk?

Liefs Marina

hahah idd ze worden snel groot, geniet maar van dat kleine prulletej....

wat balen zeg dat ze de waterpokken heeft! Hoop dat het gauw opknap!

Succes van de week en neem op tijd je rust meid.

Liefs

Levi vond het helemaal leuk op school, hij moet woensdag nog 1 keer naar de crèche (afscheid nemen) maar eigenlijk wil hij niet meer heen,hahaha.
Jessie heeft gelukkig geen last van de waterpokken, je merkt niks aan haar dus dat scheelt enorm!

Ben vanmiddag nog wel even op bed gaan liggen want vanaf morgen kan dat niet meer!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan