Mijn zoontje zegt "mama heeft een baby in de buik"

A

Anoniem

Guest
Terwijl ik waarschijnlijk niet zwanger ben. Vandaag mijn NOD maar nog niets van de rode duivels te bekennen. Zou hij dan toch gelijk hebben

Ik heb een miskraam gehad met 10 weken en ons zoontje wist dat ik zwanger was. We hebben toen gezegd dat mama een baby in de buik heeft. Na dat het mis is gegaan, wat we niet verteld hebben aan hem, hebben we het er bewust met hem niet over gehad. Nu begint hij er in één keer weer over. Ik vind dat wel een heel erg gekke gewaarwording. Stel dat ik wel zwanger ben deze ronde, raar idee dat hij dat dan nu al weet.

Maar voor als nog ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben. Ik heb geen echte zwangerschaps kwaaltjes. Mijn cyclus kan 28 dagen zijn maar ook 31 dagen. Ik wacht (hopelijk) tot maandag. Zijn de rode duivels er dan nog niet, dan ga ik testen.

Het is een heel verhaal geworden maar ik wou het toch even aan jullie kwijt

Groetjes Marije

Hoi Marije,

Dat zou inderdaad erg grappig zijn. Wie weet heeft hij gelijk. Hopelijk blijven de RD’s uit. Succes!!

Groetjes,

Sara

mijn zoontje zei dat ook terwijl wij niet bezig waren en er zou nooit een derde komen!!
maar mooi dat hij gelijk had ! ik was zwanger!! stomverbaasd was ik  zou niet meer kunnen en toch was het zo!! een prachtige dochter rijker

ik denk dat hij gelijk heeft!!!

gr francis

Francis,

Wat gek hè dat ze het aan voelen. Hoe oud is jou zoontje en wanneer begon hij er over, hoeveel weken was je toen?

Ik zit me hier al helemaal zwanger te denken, terwijl ik dat niet zou gaan doen. Ik denk dat ik morgen maar een test gehalen (als de duivels er nog niet zijn).

Groetjes Marije

hey marije

wat apart dat zou wel heel bijzonder zijn als je zoontje het aanvoelt.

ik zou zeker een test halen want wie weet!?

succes en hou  ons de hoogte

liefs angela

hai

hij was toen 5 maar hij heeft wel vaker van die dingen die hij ziet of voelt dus ik dacht nee he hij heeft vast gelijk!

hij zei mama je bent zwanger van een meisje!! en ik was misschien 3dagen overtijd!
onregelmatige cyclus dus had  echt geen idee en was ook niet de bedoeling!

maar nu heel blij 2 jongens en een klein meisje!

laat het me weten he!!!!

gr francis

Hey Francis,
Nou mijn zoontje had niet gelijk helaas.     Test was negatief. Maar de rode duivels zijn er nog niet. Misschien te vroeg getest. Maar ik denk dat ik niet zwanger ben.

Wat gek dat jou zoontje dat zo aan heeft gevoeld en dan ook nog meteen zeggen dat het een meisje is.

Ik denk dat mijn zoontje weer iets heeft opgevangen op het KDV of op school ofzo. Ik had het wel heel speciaal gevonden als hij wel gelijk had gekregen. Maar het mocht nog niet zo zijn. Hij is bijna 3 jaar.

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan