mijn zoontje.........

A

Anoniem

Guest
heeft nu al paar dagen (4) niet meer gepoept en we hebben al extra water geprobeerd te geven , slaolie in de fles 1 theelepeltje maar ook dat werkt niet..
we hebben vanavond hem een buikmassage gegeven dus hoop dat ie morgen wel kan poepen

heeft iemand tips voor mij waardoor ik mijn lieve ventje weer kan laten poepen
hij heeft er verder geen last van maar toch ik maak me wel zorgen.

bedankt alvast voor het meedenken.
oh ja stef is nu bijna 6 maanden..

groetjes Chantal

Hoi,

Toevallig zit ik net onder het item voeding te kijken bij het onderwerp omneo en daar geeft een vrouw haar zoon of dochter weet niet meer wat het was 1 flesvoeding per dag aangemaakt met rooibosthee van zonnenatura tegen de obstipatie en het heeft geholpen ook tegen krampjes deze tip had ze gekregen van een verloskundige maar lees het even zelf als je wilt kun je ook gelijk lezen hoe zij het bereid.

groetjes bianca

Vaseline aan de thermometer en tempen! Als dat niet werkt zeep aan het uiteinde van de thermometer.

Groetjes Ilona

buikmassage en met de beentjes bewegen is goed.

wat drinkt hij kv of bv?

ik heb weleens gehoord dat sommige bv babies maar 1 keer per week poepen.

Ons zoontje raakte geobstipeerd toen we overstapten naar kv. Op aanraden van de gastouder heb ik hem wat verse jus d'orange met liga 1e stap gegeven. Dat hielp erg goed.

appel: volgens sommigen een wondermiddel, maar hier is het een stopmiddel.

als je zoontje er echt last van krijgt even contact opnemen met de HA

succes!

inderdaad, die thermometer-tip is goed!

Net alsof ze dan ineens voelen waar ze naar toe moeten drukken...

Ik heb Benjamin ooit pruimensap (verdunt met water) gegeven. Hielp goed. Wat je ook kan geven is Roosvicee laxo.
Succes!

Roosvicee laxo heeft hier idd een hele tijd standaard in het dagmenu van Laura gezeten toen ik overstapte naar kv, de thermometer met vaseline is echt bij obstipatie nodig hier. Heb ik pas een paar keer hoeven doen, gelukkig

Terug
Bovenaan