Mijn zus derde dochter geboren!

Hallo mama's

Deze trotse tante wil graag laten weten dat Yke is geboren!!!
Na de hele 42 weken heeft ze dan toch besloten om te komen.
Niet geheel zonder hulp want er moest wel een infuusje komen maar binnen 50 minuten was ze er dan ook!
Een raketbevalling dus haha
Ze maken het goed Yke is direct gaan drinken aan de borst en doet dat als volleerde baby.
Met haar 4800 gram en 53 cm moesten ze wel even suikers checken maar alles goed. Morgen gaan ze naar huis en wij gaan vrijdag op visite.
Mijn zwager en zus maken het erg goed en zijn erg blij met het zusje voor Mette (18 mnd).

Nou meiden het applaus wat mijn groep 4/5 gaf was ontroerend want ze wisten dat juf de telefoon aan had maar ik had natuurlijk niet verwacht dat ze ook voor twaalf s'middags kon bevallen. Wij hoopten wel vandaag nog hahaha

Liefs van een heel trotse tante én zus

Het gaat super met Yke.

Ik vind het ongelofelijk maar ze slaapt van 22:00 tot 4:30, bv erin en verder knorren.
Wij kennen dat niet hoor. Isa sliep met 10 weken door en Meike nog steeds niet haha.

Ze leeft op een wolk, alles is mooi en prachtig want Yke is heel tevreden en Mette een lekker zoet grietje die af en toe lekker stuitert.
Mette moest wel even wennen en dat kwam vooral s'nachts eruit maar mijn moeder is er mijn zwager is straks 2,5 thuis.

Ze kunnen volop genieten!

Liefs Renske

Terug
Bovenaan