mijn zusje cindy is gevonden!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik had het ook al op het zwangerzijn forum geschreven maar wou het hier ook nog even kwijt.
gisteravond is mijn zusje cindy gevonden na een telefonische tip.
ze zit nu nog op het politieburo en gaat morgen door naar een gesloten inrichting waar ze geholpen wordt.
a drie lange weken is ze dan eindelijk terecht en mijn familie en ik zijn heel erg opgelucht.
nu kan ik weer gaan genieten van mijn zwangerschap die met 28weken toch al ver vordert.
allemaal bedankt voor de lieve reacties he.
liefs sil

Hoi Sil!

Wat een super fijn nieuws...

Gaat het goed met haar??

Hoop dat je verder een onbezorgde zwangerschap tegemoed gaat!

Liefs, Mar

Dag meid,

Geweldig nieuws!! Ook al zullen jullie nog een lange weg hebben te gaan. Maar het is al een hele opluchting dat je weet waar ze is en dat ze in goede handen is.

Hopelijk kan je nu volop gaan genieten van je zwangerschap!!

Mams79

Hai Sil,

Wat fijn zeg dat ze is gevonden. Ik hoop dat alles goed met haar is en dat ze goed geholpen gaat worden zodat alles weer goed komt.
Nu weer gaan genieten van je zwangerschap!

Liefs
Wilma

Hoi Sil,

Ohh wat fijn voor jouw en je familie dat je zus weer gevonden is.
Hopelijk maakt ze het redelijk goed en hebben jullie weer wat rust.
En kun jij je aandacht gaan schenken aan die kleine in je buik!

Groetjes ingeborg

Dat is pas fijn nieuws, gelukkig voor jullie.

Nu kan je je tenminste concentreren op je eigen ontwikkeling!

Liefs

wauw dat is heel erg goed nieuws!!!!!!!
ben zo blij voor jullie zeg ,
hoop dat ze wakker word en een leuk leven gaat krijgen niet meer in de ban van de lovverboy , ik ken iemand die heeft dat ook meegemaakt en het zal een lange weg worden maar het belangrijkste is dat ze er is en dat ze hulp krijgt!
en nu idd weer lekker genieten van je zwangershap!!!!!!

heel veel liefs cora

Wat fijn voor jou en je hele familie! Sterkte verder nog met de opvang van haar en geniet nu inderdaad maar goed van je zwangerschap. De laatste loodjes komen er alweer aan.
Francien

Terug
Bovenaan