mijn zusje cindy rosink is gevonden!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
na drie weken in verschrikelijke spanning te hebben gezeten is mijn zusje gisteravond gevonden.
mijn moeder kreeg een telefoontje van iemand die zei dat ze op een adres zat in enschede.ze mocht er niet alleen heen gaan want het zou om een drugspand gaan.
mijn ouders heben de politie ingeschakeld en binnen tien min was ze terecht.
haar vriend was bij haar toen ze gepakt werdt.
ze zegt al die tijd in zwolle te hebben gezeten maar dat geloven wij niet.
ze zit nu vast op het politieburo omdat jeugdzorg weer eens niet te bereiken is en dan gaat ze naar een gesloten inrichting.
we zijn heel erg blij opgelucht enz dat ze in ieder geval is gevonden.
iedereen bedankt voor de lieve reacties in de ze moeilijke tijd voor ons was dit hartverwarmend en hebben we erg veel steun aan gehad.
bedankt allemaal.
liefs sil

Hai Sil,
wat ben ik blij voor jullie, in ieder geval uit die onzekerheid weg. Jullie hebben nog wel een lange weg te gaan maar met de juiste hulp kom je een heel eind, zorg wel dat jullie je eigen intuitie blijven volgen, je zusje kennende. Als ze uit een drugspand komt, heeft ze   in die 3 weken tijd heel wat meegemaakt, al dan niet zelf of onder dwang moeten gebruiken het is goed dat ze naar een gesloten inrichting gaat ze zal daar ook onderzocht woren op haar bloed, enz...Ik weet uit het werk dat ik doe dat drugs de grootste verleider is zelfs na jaren.
ik hoop dat het meevalt allemaal en dat ze er goed uit komt. Probeer jij ook van je zwangerschap te genieten ,  hoe gaat het met je  ondanks alles wat er nog op je af komt en probeer niet alles naar jou toe te trekken.Probeer je zus als dat mogelijk is bij je zwangerschap te betrekken en dat zij ook in de toekomst  zo een klein  wondertje mag dragen.
ik heb haar foto@s gezien en ze is een knappe griet. zonde als ze door zou gaan in het verkeerde milieu.
nou heel veel sterkte en wijsheid toegewenst.
groetjes bonus 18 weken en 3 dagen

Wat een opluchting voor jouw en je familie!
Het zal idd nog een moeilijke en zware weg voor jullie worden, maar in ieder geval weten jullie nu waar ze is!
Nog ff als vb dat het WEL allemaal goed kan komen met je zusje:
Ik ben een ERG moeilijke puber geweest: weglopen, drugsgebruik, de verkeerde vrienden enz enz (kortom een hel voor elke ouder/familie) en toch ben ik uiteindelijk goed terecht gekomen (vind ik zelf).
Vooral sinds ik moeder ben ben ik zeer verantwoordelijk, studeer nu aan de uni en ben een steun voor mijn familie en vooral voor mijn moeder die afgelopen jaar gevochten (en gewonnen!) heeft van de kanker!

Met de juiste aandacht en steun komt je zusje ook wel goed terrecht!

Nu kan jij eindelijk weer een beetje van je zwangerschap genieten!

Veel liefs Nika  

Terug
Bovenaan