A
Anoniem
Guest
hoi hoi
na drie weken in verschrikelijke spanning te hebben gezeten is mijn zusje gisteravond gevonden.
mijn moeder kreeg een telefoontje van iemand die zei dat ze op een adres zat in enschede.ze mocht er niet alleen heen gaan want het zou om een drugspand gaan.
mijn ouders heben de politie ingeschakeld en binnen tien min was ze terecht.
haar vriend was bij haar toen ze gepakt werdt.
ze zegt al die tijd in zwolle te hebben gezeten maar dat geloven wij niet.
ze zit nu vast op het politieburo omdat jeugdzorg weer eens niet te bereiken is en dan gaat ze naar een gesloten inrichting.
we zijn heel erg blij opgelucht enz dat ze in ieder geval is gevonden.
iedereen bedankt voor de lieve reacties in de ze moeilijke tijd voor ons was dit hartverwarmend en hebben we erg veel steun aan gehad.
bedankt allemaal.
liefs sil
na drie weken in verschrikelijke spanning te hebben gezeten is mijn zusje gisteravond gevonden.
mijn moeder kreeg een telefoontje van iemand die zei dat ze op een adres zat in enschede.ze mocht er niet alleen heen gaan want het zou om een drugspand gaan.
mijn ouders heben de politie ingeschakeld en binnen tien min was ze terecht.
haar vriend was bij haar toen ze gepakt werdt.
ze zegt al die tijd in zwolle te hebben gezeten maar dat geloven wij niet.
ze zit nu vast op het politieburo omdat jeugdzorg weer eens niet te bereiken is en dan gaat ze naar een gesloten inrichting.
we zijn heel erg blij opgelucht enz dat ze in ieder geval is gevonden.
iedereen bedankt voor de lieve reacties in de ze moeilijke tijd voor ons was dit hartverwarmend en hebben we erg veel steun aan gehad.
bedankt allemaal.
liefs sil