Mijn zusje heeft een kindje!

De titel zegt het al. Ik ben zo blij dat ik het toch ff met jullie wil delen. Lukas heeft een nichtje: Gwenne Elena Marin.

Ik ben echt super blij. Ze schelen vijf maanden en zes dagen dus kunnen lekker samen opgroeien.

Ook wens ik jullie allemaal vast een prettig uiteinde en veel succes met het vuurwerk (de reacties van jullie kleintjes daarop dan).

Groetjes,
Annemieke

Gefeliciteerd!!! Leuk hoor kunnen ze lekker samen spelen als ze wat ouder zijn.
Ook leuk voor jullie natuurlijk gezellig samen moederen.
Gezellige jaarwisseling!
groetjes Danielle mama van Roos en Linde

DAnk jullie wel voor jullie lieve reacties. Ik ben vanmorgen ff gaan kijken. Echt een lief klein popje. Ze is maar 100 gram lichter dan Lukas toen hij geboren werd (nu vijf maanden geleden). Maar het is echt niet meer voor te stellen dat hij ook zo klein is geweest. Het is echt een dotje en een stuk lichter om te tillen dan een kindje van ruim zeven kilo.

Ook raar dat ik nu 'ervaringsdeskunige' ben, terwijl mijn ukkie ook nog maar pas geboren is.

Annemieke

Hoi Annemieke,

Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Echt leuk! Tijs krijgt er in juli ook een neefje of nichtje bij, dus dat is ook weer spannend.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi,

Dat is echt super leuk!!! Gefeliciteerd! Mijn oudste dochter is nu bijna 3 en ons neefje is net 3 geworden ( ze schelen 3.5 maand) en het is zo leuk om ze samen te zien ravotten!!! Dat gaan jullie kindjes strax ook lekker doen, verheug je er maar alvast op.

Groetjes,
Paula mv Elin (15 feb 2004) en Norah (4 mei 2006)

Terug
Bovenaan