Mijn zusje is bevallen...

Pfff dat was me wat gisteren. Om 09:00 kwam ze aan het infuus met weeen-opwekkers. Uiteindelijk is na een heftig eind (knip, vacuüm, gevaarlijke torenhoge bloeddruk) om 20:40 haar negenponder Brian geboren...

Jeetje man, ze had niet veel langer erover moeten doen, want dan gingen ze de "kleine" halen met de keizersnee. Haar bloeddruk was zo gevaarlijk hoog dat ze er 2 soorten zware medicatie voor heeft gekregen tijdens de bevalling. Die medicatie heeft Brian ook binnen gekregen via de navelstreng en hij ligt nu met een knallende koppijn (van de vacuüm) en een kans op verlaagde bloeddruk op de kinderafdeling. Kantje boord dus.

Alle controles zijn gelukkig nu goed en we gaan zometeen even een blikje werpen in het ziekenhuis...

In ons gezin (de kinderen van mijn ouders dus), komen alleen maar grote kinderen er wereld. Mijn oudste zus had ze alledrie rond de 8 pond, Tygo was 4330 en die van mijn zusje gisteren dus 4490. Ze is bevallen op de uitgerekende datum, dus ze liep ook niet 2 weken over ofzoiets... HELLUP !!!!! Hoe zwaar wordt die poemel van mij nu weer dan???

Pfff nu ben ik ècht de eerst volgende. Dus niet alleen hier op het forum, maar ook in de privé-sfeer ben ik de eerst volgende in rij. Een goede vriendin van mij is nog weer 2 weken na mij uitgerekend, dus we bevallen hier nog een tijdje door hahahaha.
Vind het allemaal wel eng dichtbij komen weer... Morgen naar de gyn. Dat wordt mijn 38-week-controle. Misschien dat hij dan wat gaat zeggen over de manier van bevallen (Keizersnee of "normaal"). Ben heel benieuwd.

Nou, dat was weer even een update.

Nog even een fotootje ter afsluiting...

Is vorige week bij de fotograaf gemaakt...

Nou de groetjes maar weer.
happyM.

Jeetje wat een heftige bevalling van je zus. Lijkt me niet fijn om te horen zo vlak voor je eigen bevalling. Ik hoop voor je dat het bij jou allemaal veel soepeler zal verlopen en dat het gewicht van de baby mee zal vallen. Alhoewel ik heb begrepen dat zware kinderen niet altijd moeilijk geboren hoeven te worden (mijn schoonmoeder heeft een kind van bijna 11 pond eruit gewerkt zonder problemen).

In ieder geval een erg mooie foto van jullie drieën.
Geniet nog van je laatste weken van je zwangerschap en alvast succes met de bevalling.

Groetjes,
Geeske

wauw, ik zit echt met mijn knieen tegen elkaar aan gedrukt... ik voel het bijna gewoon!!! Niet grappig... maar gelukkig alles goed afgelopen.. mijn zus had ook zo'n fantastica bevalling... ik dus ook; werd een spoedkeizersnede!! LANGE LEVE DE RUGGEPRIK!!!

Maar in ieder geval wel heel hartelijk gefeliciteerd; en bij jou gaat het zeker beter!!! Niet nu al proberen te druk over maken! Er gaan er gelukkig meer heel goed dan dat we deze verhalen horen!!!

Groetjes
Sunny

Proficiat met je nieuwe neefje! Leuk toch dat jullie kindjes zo dichtbij elkaar worden geboren. Tussen de bevallingen van mijn zus en mij zit bij allebei 10 jaar. Natuurlijk zijn die twee van mijn zus stapelgek op mijn kindjes, maar ja, de interesses worden nu wel helemaal anders, hahaha! Mijn neef is over meisjes aan het nadenken i.p.v. autootjes, hahaha!

Ennuh meid, maak je niet druk. Je zult zien dat jij het straks tussen de soep en de aardappels door doet!! Veel sterkte en geniet nog even van de rust hihi!

Groetjes Fonske.

Gefeliciteerd met je neefje! Poeh he, wat een vreselijke bevalling, auw auw ik hoop dat ze gauw weer geneest ervan. En dat uiteraard ook je neefje gauw is bijgetrokken van de bevalling!
Wat een leuke foto zeg!
Nou, ik hoop dat jou bevalling wat soepeler verloopt, hoor!

liefs
di silva

Gefeliciteerd met je neefje! Was het toch?? ( sorry, tijdelijke Alzheimer..)
Ik kan het ook weer bijna voelen hoe mijn 9 ponder (4510) op mijn onderkant drukte om eruit te willen... Wat dus ook niet ging inderdaad, maar goed je kent mijn KS verhaal, hahaha! Ik krijg dus ook alleen maar "grote" kinderen blijkelijk, en ben bijna bang voor wat deze gaat doen. Thomas was 1 week over de datum en Nina 5 dagen eerder en en toen al 4548 !!! Had ik dus ook geen week mee over de datum moeten lopen, hahahah!
Nog even volhouden naamgenoot! Spannend, spannend spannend!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan