mijn zusje

Hoi,
gisteren was mijn zusje hier. Die is al weer een tijdje bezig om zwanger te worden. Ze was weer een paar dagen over tijd. Maar ja, dat had ze al eerder en toen was het niets. Ik hoop echt dat het nu raak is hoor. Dan kunnen onze kindjes straks met elkaar spelen (ik loop nu in mijn laatste week, puf, puf).
Ik hoop dat iedereen met een kinderwens snel ook eindelijk een positieve test onder ogen krijgt.
Groetjes
Audrey 26/7

he audrey,

heel veel succes met bevallen straks!!
net voor de hete zomer (als die nog gaat komen!!)

hoop voor je zusje dat het ook raak is!

succes met alles en ga lekker genieten als je kleine eris....hopelijk mogen wij dat hier ook nog eens ervaren!

xx kimpansee

Hee die Audrey, hier spreekt ook een Audrey!
geweldig dat je zwanger bent, we zijn nu 4 maanden gestopt en ik wordt helemaal gek van mijzelf! moet eigenlijk a.s vrijdag ongi worden, maar ben afgelopen zaterdag wat drupjes roze afscheiding verloren. weer een paar dagen niet, dan weer een drupje, pijn in mijn buik........
welles of niettes? helemaal gek wordt ik ervan!!!
nou, mail me hoe het met je gaat, en of je al bevallen bent!!! Kus Audrey

Helaas had mijn zusje weer pech.
Op naar de volgende keer maar weer.

Voor Kimpansee en Audrey >> veel succes meiden. Wij zijn 7 maanden 'bezig geweest'. En de afgelopen 9 maanden zijn goed en snel verlopen, maar die laatste week...bah.
En Audrey, als je nieuwsgierig bent of ik al bevallen ben kan je altijd in het juli-forum de berichtjes volgen.

Groetjes
Audrey

Terug
Bovenaan