mika 4mnd en weinig drinken

Hoihoi,

Ik wil weer even advies...Mika is sinds 2 dagen niet zichzelf,drinkt weinig(vraagt ook niet om zn eten) en is ook niet zichzelf,niet zo vrolijk maar meer hangerig en huilerig .. Nu denk ik dat zn tandjes misschien doorkomen maar kan dat al zo snel?Mika is 4,5 maand nu. En wat kan ik eraan doen dat ie gewoon genoeg drinkt? Want ik maak me stiekem weer es zorgen daarover.Hij moet toch genoeg binnenkrijgen?
verder heeft ie iets wat verhoging maar niet veel..temp was gister 37,6 en vanmorgen 37.1 .. niks mis mee dus.
Wat moet ik nu doen? Ik kan hem niet dwingen te drinken ..

Grt Inge
 
Hoi Inge,

Het zouden tandjes kunen zijn. Mijn dochtertje kreeg met 5 maanden haar eerste 2 tanden en ikzelf was iets ouder dan 4 maanden. Shania was en is ook zichzelf niet als er tanden doorkomen, hangerig, huilerig, eigenlijk wat jij ook beschrijft.
Misschien lukt het om in z'n mondje te kijken om te zien of je een beginnend tandje ziet.
Als je het niet vertouwd (en vertrouw je gevoel) kun je je huisarts bellen (let wel; vaak zeggen ze, geef maar een zetpil) of het consultatieburo.

Groetjes Suzanne
 
Idd wat Suzanne zegt. Het zal tandjes of een griepje zijn dat doorkomt...
Let erop dat Mika goed blijft plassen. Zijn oogjes mogen niet dof worden, dat is een teken van uitdroging.... Maar meestal trekken dit soort dingetjes met een paar dagen weer weg. Gewoon even niet lekker in zn velletje ofzo.....

Verhoging kan trouwens ook bij tandjes krijgen horen hoor!

liefs
Pauline
 
Hey,

Vervelend hè als ze slecht drinken! Loïs heeft ook wel eens momenten dat ze slecht wil drinken. Ik noem het maar kuren. Vaak zit ze dan in de tandjes/kiesjes fase of in een sprongetje.
Probeer voor jezelf je er niet te druk over te maken. wanneer je kindje nog levendig is en zich nog druk maakt is er niet veel aan de hand.
Ik weet niet wat hij binnenkrijg, maar je mag alles meerekenen. ook het fruit. tel het eens allemaal op. Als je minimaal aan 400 cc komt is het prima hoor. En kijk eens naar de luiers, als ie nog plast... dan hoef je je geen zorgen te maken.
En ze krijgen vanzelf dorst als ze tijdje minder drinken!
En ze groeien er soms net zo goed om hoor...

hou eens bij wat ie krijgt op een dag en het zal je waarsch nog meevallen.

wanneer je kindje helemaal niet meer drinkt dan zou ik me wel druk gaan maken. En ook wanneer je kindje lusteloos wordt en niet levendig meer is.

Succes!
 
Hoi meiden,,Mika is ondertussen redelijk weer zichzelf..drinkt beter etc. Ik denk dan een sprongetje...want tandjes kan ik nog niet echt zien..wie weet ;-)

bedankt iig weer voor jullie reacties!!! Fijn!!

Liefs Inge
 
Terug
Bovenaan