Mika voor het eerst naar KDV

Hoi,ik wilde gewoon iets kwijt..mn kleine schat gaat morgen voor het eerst naar het KDV en ik begin weer met werken. Ik vind het zo moeilijk om hem achter te laten en het liefst zou ik gewoon niet gaan werken..maar weet zelf ook wel dat ik dat ook niet wil. Het idee dat ik hem daar achter laat .. dat voel ik in heel mn lijf! Ik hou zoo veel van die kleine maar weet ook dat dit goed is voor hem en ook voor mij uiteindelijk.Maar toch...ik vind het maar moeilijk hoor.
 
O, ja... heel herkenbaar opnieuw. Ik had na mijn zwangerschpasverlof eerst nog ouderschapsverlof. Ik ging met de kersvakantie met verlof en hoefde pas na de grote zomervakantie weer te beginnen... ben onderwijzeres vandaar.
Maar zelfs als ze al groter, het blijft moeilijk. Maar als je eenmaal de stap gezet hebt wordt het steeds makkelijk, vooral als je positieve ervaringen hebt.
Wij hebben een heel zorgzame gastouders die meerdere kinderen op een dag heeft en ze heeft het zo goed naar haar zin daar. Op dit moment is ze eenkennig en heeft verlatingsangst (15 maanden is ze) en dan is het opnieuw heel moeilijk om haar achter te laten. Maar als ik dan het verslagje lees dat ze eigenlijk gelijk op hield met huilen toen ik echt weg was, dan is het de volgende keer weer veel gemakkelijker.

Succes met deze grote stad.... en huilen mag best hoor, dat doen de meeste moeders de eerste keer!
 
O, ja... heel herkenbaar opnieuw. Ik had na mijn zwangerschpasverlof eerst nog ouderschapsverlof. Ik ging met de kersvakantie met verlof en hoefde pas na de grote zomervakantie weer te beginnen... ben onderwijzeres vandaar.
Maar zelfs als ze al groter, het blijft moeilijk. Maar als je eenmaal de stap gezet hebt wordt het steeds makkelijk, vooral als je positieve ervaringen hebt.
Wij hebben een heel zorgzame gastouders die meerdere kinderen op een dag heeft en ze heeft het zo goed naar haar zin daar. Op dit moment is ze eenkennig en heeft verlatingsangst (15 maanden is ze) en dan is het opnieuw heel moeilijk om haar achter te laten. Maar als ik dan het verslagje lees dat ze eigenlijk gelijk op hield met huilen toen ik echt weg was, dan is het de volgende keer weer veel gemakkelijker.

Succes met deze grote stad.... en huilen mag best hoor, dat doen de meeste moeders de eerste keer!
 
Oh ja! Drama hier! En niet bij mijn kleine vent, die vind het echt heerlijk op het kdv! maar bij mij! Verschikkelijk. Hahahah, nu lach ik erom! Ik hou het maar op hormonen. Het is ook al weer een tijdje geleden voor mij!

Meid heel veel succes met wegbrengen. Als je eenmaal weer in je routine van werken zit, zal je zien dat het best lekker is om weer even gewoon jezelf te zijn. En niet de mama! En thuiskomen is heeeeeerlijk! Gewoon een kadootje om je kindje weer te zien!

Groetjes Liff
 
hoi inge,

hier ook heel herkenbaar.
esmee is nu 17 maanden en het eerste jaar heeft ze 2 dgen in de week bij de tante van mark geweest.
omdat zij meer uren kon gaan draaien op haar werk kon ze daar niet meer blijven
dus toen maar naar de kdv.
de eerste paar keer is het niet leuk om haar weg te brengen (gelukkig brengt haar vader haar meestal). nu heeft ze het ontzettend naar haar zin en merkt ze vaak al geneens meer dat we weggaan.
laat je ons weten hoe het morgen gegaan is?
succes ermee
 
hoi inge,

hier ook heel herkenbaar.
esmee is nu 17 maanden en het eerste jaar heeft ze 2 dgen in de week bij de tante van mark geweest.
omdat zij meer uren kon gaan draaien op haar werk kon ze daar niet meer blijven
dus toen maar naar de kdv.
de eerste paar keer is het niet leuk om haar weg te brengen (gelukkig brengt haar vader haar meestal). nu heeft ze het ontzettend naar haar zin en merkt ze vaak al geneens meer dat we weggaan.
laat je ons weten hoe het morgen gegaan is?
succes ermee
 
Terug
Bovenaan