@Mikki / Renske

Hoi Renske

Ondanks dat je natuurlijk vooral bezig bent met Meike en haar oortjes, toch nog even wat anders:

Hoe is het met je zus? Is je voorgevoel uitgekomen en is er dit weekend een kindje geboren? Ik hoop toch zo dat alles goed gaat!!!

Sterkte en beterschap met je meisje, dat natuurlijk ook!

Groetjes
Susan

Hoi Susan,

Lief dat je aan mij en mijn zus denkt!!

Gelukkig is er ook nog een leven naast Meike haar oortjes, ookal is het wat moeilijk te negeren haha

Nou mij voorgevoel zat er wel naast wat betreft een verse baby...... helaas geeft haar lichaam het signaal dat de baby niet te lang op zich moet laten wachten. Toch hebben ze ervoor gekozen om nog niet over te gaan op inleiden.
Vandaag heeft ze een wat mindere dag, ze vond het zwaar (voor het eerst!!) om zwanger te zijn en de hond uit te laten.... het is een enorm beest dus dat mij wel voorstellen haha.

Verder is het gewoon afwachten.... misschien deze week wel, de baby heeft nog een draai om de as gemaakt en haar buik is gezakt, wie weet...

Nog ff de oortjes van Meike, alsof het zo moet zijn..vanmorgen gebeld en morgen mogen we al komen, terwijl ze eerst een verhaal had over een wachtlijst van 3 á 4 weken. Mij hoor je niet, ben de hele dag al in een jubelstemming haha

Liefs Renske

Terug
Bovenaan