Mikki/Renske

Hoi Renske

Hoe gaat het met je meisje?
En met het kindje van je zus?

Ik zag dat jij ook gereageerd had op de topic...wat doen de vaders.
En daar stond dus een foto van Jacky bij.

Ja die heb ik dus ff laten zien aan Alfred en die herkende hem direct.
We wisten dus niet dat hij stuurman was op de boot.Alfred wist dit ook niet
en we zijn toch div keren met de boot geweest. (welke eigenlijk de gewone of de kogelwieck)
Doe de groetjes daar aan Jacky en natuurlijk op Vlie......
Gr diana

Hoi Diane,

Met Meike gaat het eigenlijk nog niet helemaal lekker, helaas. Vanmorgen maar weer bij deha geweest. Ze heeft een zware verkoudheid en er zit slijm in haar longen. Ik wilde deze keer een kuurtje want ik weet ook niet wanneer ze waarvan nog moet opknappen. Van de operatie heeft ze geen last meer alleen lopen haar oren nog zo erg. Dat gebeurt voornamelijk s'nachts dusssssssssssss je raadt het wel

met Mette gaat het nu heel goed. Ze had toch wat kleine opstartperikelen... maar nu niet meer gelukkig.

Jij ook groetjes.
Renske

hoi Renske,

Hmmm jullie blijft volgens mij niet veel bespaard zeg!
Hoe hou je het vol??? Ik ben al helemaal brak naar 1 nacht.
(heb heel veel geluk met de kids)

Maar ben blij dat het met de oortjes nu beter gaat.
Hoe is het met de rommel die er nog uit kwam is dat nu ook beter?

gr diana

Hee hoi

ik wist niet er zoveel troep in die buizen van Eustasius (ofzoiets) konden zitten. haar   oren lopen iedere dag, gelukkig nu ook overdag vaker. Ik denk dat het komt omdat ze ook erg verkouden is.
Maar het lopen moet echt vervelend zijn want ze reageert alsof ze gestoken wordt, echt zielig.

Hoe hou je het vol??? Tja, ik weet niet, gewoon volhouden, niet nadenken en geen zelfmedelij hebben, denk ik....
Onze omgeving stelt die vraag ook en krijg ook vaak te horen dat je aan mij niet kunt zien , terwijl ik wel eens met drie uur slaap aan het werk ging.

Maar van 1 nacht al brak zijn... dat zou ik ook zijn als de kinderen verder latijd slapen. Het is toch gewenning, knop op en gaan....

Maar ik vind dat ik er nu wel beter uit zie nu ik ziek ben geweest en nu nog herstellende (slappe beentjes, licht in mijn hoofd) ben hahaha

Toch hopen we dat de nachten beter gaan worden want eerlijk is eerlijk, het leven bestond erg uit wat haalbaar was en het sociale leven is wel ver te zoeken hoor. Gelukkig hebben we lieve mensen om ons heen en komen veel mensen hier dus geen drama's. Maar een weekendje met z'n tweetjes, mwah zitten we stiekem alweer naaruit te kijken.

Hoe  bevalt je nieuwe leven eigenlijk????????? Je huis is helemaal top begreep ik maar ook nu je meer tijd voor de meisjes hebt?? Of is dat ook heeeeel druk (ik vind het wel gaan en heerlijk om omteklooien met ze).

Groetjes Renske  

Terug
Bovenaan