Mikki......vlieland......

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Lees net dat je van Vlieland komt......en mensen uitnodigd voor de koffie.
Toevallig Blond, en mijn man wil zo even een naam noemen van je man (tenminste als het dezelfde is als ca 9 jr geleden,) maar hij weet het ff niet.
Pas maar op we komen nog wel eens op vlieland....haha..   (niet vaak meer)
dus voor je het weet staan we op de stoep hoor!!!

Gr diana

up..........

Mijn man heeft op vlieland gewoond.......................vandaar........

gr diana

Hoi Diane sorry sorry dat ik nu pas je bericht zie maar je weet hoe snel het hier gaat...

Het stukje anonimiteit stond mij wel aan op het forum omdat je op een klein eiland altijd aardig in de gaten loopt maar de wereld is klein haha

Nou kom maar op wat weet hij nog... ik woon hier sinds 1997 (oef dat is al lang) en wij hadden een actief sociaal leven in de dorpsstraat (ja stappen dus) en mijn man werkte toen bij de defensie op het kamp. Nu werkt hij bij de rederij die de veerdiensten verzorgt.
En ik sta voor de klas nu, toen werkte ik in de horeca en deed jongerenwerk in de weekenden.

Ik ben benieuwd, oh ja zijn voorletter is een J en behoort niet tot de langste mensen van Nederland....

rara
Liefs Renske  

Hoi Diane sorry sorry dat ik nu pas je bericht zie maar je weet hoe snel het hier gaat...

Het stukje anonimiteit stond mij wel aan op het forum omdat je op een klein eiland altijd aardig in de gaten loopt maar de wereld is klein haha

Nou kom maar op wat weet hij nog... ik woon hier sinds 1997 (oef dat is al lang) en wij hadden een actief sociaal leven in de dorpsstraat (ja stappen dus) en mijn man werkte toen bij de defensie op het kamp. Nu werkt hij bij de rederij die de veerdiensten verzorgt.
En ik sta voor de klas nu, toen werkte ik in de horeca en deed jongerenwerk in de weekenden.

Ik ben benieuwd, oh ja zijn voorletter is een J en behoort niet tot de langste mensen van Nederland....

rara
Liefs Renske  

Hai,

Hij heeft tot 1997 achter de bar gestaan....ja in de dorpsstraat.
De Zeevaart. Je kent zijn ex trouwens ook. (woont nu niet meer op vlie
en is gek op paarden) Hij heet Alfred, op Vlie beter bekend als Fred.

Enige idee??

gr Diana

De naam Alfred zegt mij wel wat..... wel lang donkerblond kort haar. Kwam hij niet uit Groningen??? Had wel een accent. Zijn ex mmoet ik kennen, gek op paarden, ik reed ook veel paard toen..... ik zou het niet weten. Diegene die ik in gedachten heb is Alfred uit de Zeevaert.

Ben benieuwd wie zijn ex was. Ik ga ervan uit dat ik haar ook regelmatig sprak...

Help me uit de droom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk spelletje.

Groet Renske

Terug
Bovenaan