Mikki

A

Anoniem

Guest
Je schrijft in de topic van Daisy dat het bij jullie ook niet van een leien dakje gaat maar dat dat een andere oorzaak heeft...

Wanne talk about it???

Groetjes Kirsten mv Tyche

Ahum, mikki en kirsten, ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk dus sorry dat ik even inbreek in een topic die niet voor mij is. Maar Kirsten, kijk eens bij de topic kindival, daar legt ze het uit. Heb haar gisteren ook nog een berichtje gestuurd waar zeop heeft gereageerd, maar dat is alweer van de pagina gevallen.... Zooo druk hier haha.

Byebye,
Susan

(heb echt geen zin vandaag om te werken zucht, kun je het merken?)

Dank je Susan,
Ik zal daar eens even gaan kijken.
Geeft niks dat je 'inbreekt' ..

En het ziet er inderdaad naar uit dat je geen zin hebt om te werken.
Wat voor werk doe je eigenlijk??
(We maken dit gewoon even een Susan topic).

Nou Mikki,
Heb net, na aanrade van Susan, nog even de topic Kindival doorgelezen. Pff wat een verschrikkelijk jaar heb je dan achter de rug. Ik heb het 'pas' een paar weken zwaar ermee en nu deukt onze relatie al een beetje. (valt allemaal nog op te lossen hoor).
Ik hoop dat jij en je man het allemaal op kunnen lossen en de liefde in elkaar terug vinden...
En je hebt altijd dit forum om het van je af te typen he?!

Hee Kirsten en Susan!!

Super dit, ik zoek naar de babykalender want er is nog een Meike (???) dus ik blader kom ik dit tegen.

Het gaat beter, we communiceren beter en hebben net even het strand bezocht met zijn vieren.

Ik heb het gevoel dat ik alleen bezig ben geweest met overleven, de dag draaiende houden. Dus de leuke vrouw uithangen voor Jack was er niet bij, maar andersom ook niet hoor. We gaan met z ´n tweeen op vakantie in september en doen ook dingen die we zelf leuk vinden los van elkaar. Dat lijkt ook wel te werken.

Ik ben het type ´niet zeuren ´ en doorgaan, ben wel open maar wil niet mensen latigvallen. Dus dat heeft mij ook het afgelopen jaar geen windeieren gelegd want btreft begrip. Op mijn werk liep ik daar tegenaan maar ook mijn omgeving.

Met Meike gaat het super sinds ze een jaar is maar haar eerste jaar was echt héél zwaar maar dat durf ik nu pas te zeggen. Dat maakt mij, ons, ook weer sterker gelukkig.

Lieverds bedankt voor de belangstelling.

X Renske

Terug
Bovenaan