Mikki

Lieve Mikki...

Jij ook erg bedankt voor je reactie hoor...en qua lengte gewicht moet je je echt geen zorgen maken...Yoëll is 10,8 kilo en is 83,5 cm....aan de lichte kant zegt de een op het CB en de ander zegt o...netjes hoor een   mooi tenger ventie...TJA...wat mot je ermee haha...ik weet gewoon dat hij heel druk van aard is en geen minuut kan stil zitten en verder momenteel wel erg goed eet wat hij pas is gaan doen na zijn buisjes en ooroperatie hoor...van te voren was het echt slecht en was het een enorme strijd...nu maken we er geen strijd van en laten we hem zelf eten en wil ie niet meer nou jammer dan....komt wel weer....

ff jou verhaaltjes gekopieerd haha

(Ik snap dat het voor jullie ook niet allemaal vanzelf gaat. Hoe is het met jouzelf eigenlijk. Voel je al weer beterder?? momenteel voel ik me steeds weer wat beter gelukkig.....de miskraam hebben we goed verwekt tenministe dat denken we.....tuurlijk denken we er nog veel aan want mn nicht was even lang zwanger dan ik...dus das wel confronterend af en toe...Voor de rest ga ik nu naar Bioresonantie waar ik ook met Yoëll ben geweest en hij is daar van zn koemelkallergie en reflux afgekomen en zn slaapprobleem hebben ze iets kunnen behandelen....Dus hopelijk kan ze mij helpen en dan vooral met mijn moeheid door mijn schildklier afwijking (die is te traag) hahaha we proberen het gewoon...baat het niet dan schaad het niet en het word door het ziekenfonds vergoed....
Wij zijn de afgelopen maanden wel naar elkaar toegegroeid, ookal zijn we vaak bek- en bekaf. Dat zullen jullie ook wel herkennen of slaapt Yoëll wel goed?? Kan hoor er zijn genoeg kinderen hetzelfde als Meike die s'nachts slapen (heb ik mij laten vertellen hoor, kan ik mij natuurlijk maar moeilijk voorstellen haha). Nou hier is het precies hetzelfde liedje.....we zijn enorm naar elkaar toegegroeid maar soms hebben we ook best fikse uitspattingen hoor...vooral als we zelf enorm moe en niet helemaal fit zijn.....en soms is Yoëll hier ook bij en dat wil ik eigenlijk niet....maar goed `t kan natuurlijk niet altijd koek en ei zijn zeg ik dan maar.....We gaan natuurlijk niet hevig ruzie staan schoppen ofzow hoor haha... Yoëll slaapt momenteel wel beter dan voorheen.....En als het niet wil dan komt ie gewoon bij ons liggen en dan zijn we soms ook nog weleens nachten wakker hoor....vooral nu met de waterpokkels...maar goed dat hoort erbij en omdat we het slechte slapen gewend zijn maken we er absoluut geen probleem van om hem heerlijk en vetrouwd bij ons te pakken.....

Nou meiss....tis een heel verhaal geworden....

Ik wil alleen nog ff kwijt dat ik aan je denk en weet wat je meemaakt...(in grote lijnen dan)

Als er iets is schrijf het maar lekker van je af en je mag me natuurlijk ook wel mailen hoor....no problem

(sunyra@hotmail.com)

Dikke knuffel voor jullie.......en vooral aan je meissie....

Liefs Denise

Lieve Denise,

super wat je hebt geschreven. Gek eigenlijk dat je veel van elkaar kan herkennen terwijl je elkaar alleen "kent" van het forum...

Maar je bericht was voor mij echt even een steun. Nu, vandaag sta ik er wel veel sterker in want ze had een topdag!!! Geen lopende oren, dus de medicijnen   doen hun werk. En zowaar weer vast voedsel gehad!!

Ik hou een blog op mijn hyves bij, net begonnen hoor. Dat helpt wel!! Ook de reacties op ons kleine eiland doen erg goed want we lezen en krabbelen heel wat af bij elkaar.

Dus meer openheid eraan geven helpt en verder ben ik wel een opgeruimd typ dus vandaag waren ook weer andere dingen die de aandacht nodig hadden haha.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan