Mila heeft nu een echte meisjeskamer.....

A

Anoniem

Guest
ik kon het niet laten...
Ben al z,on veranderaar..Mila,s kamer is van groen en oranje naar helemaal...
ROSE..!Haha,nee valt wel mee..een hele mooie muur rose en wat spulletjes aangepast.
Kon het niet laten..ze is ook echt z,on meisje.
Nu pronken alle poppen die ze gekregen heeft met rose kleertjes nog  mooier op de kast.
 Wie van jullie heeft de boel ook al overhoop gehaald haha
groetjes piewie

Ja, hier ook zo'n moeder die van veranderen houdt.
Wij hadden Wieteke op het kleinste kamertje van het huis gelegd. Leuk zo'n babykamer, lekker knus en makkelijk warm te houden. Maar nu Wieteke van de wieg naar haar ledikant is verhuisd, wordt dat kamertje toch wel veel te klein. Dus nu krijgt ze ongeveer de grootste kamer van het huis. En nu kan ik dus alles lekker inrichten voor een meid. Mocht geen rose gordijnen van mijn man doen, maar ze zijn nu oranje met rose/ gekleurde bloemen erop (taft met organza erover heen). En verder alles lekker aan het verven voor een meid.
Heerlijk om te doen!!!!
Geniet van je meidenkamer.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Nu nog foto's!!! hahhaha!

Hier is nog weinig veranderd, maar het was ook niet echt een babykamer hoor. Wij zitten te wachten op een andere woning en in gedachten hebben we de kamer van Thomas 100 keer geverfd en behangen en ingericht, hahahah! 1 Ding weten we al wel, we hebben een heel mooi mini-fauteu-tje op kinder formaat gezien, dat er dan zeker gaat komen!

-X_ Marieke

wat leuk! foto's foto's!!! Ik ben niet zo van de verandering qua kinderkamer, ik merk dat de kinderen dan weer moeten wennen aan de kamer en ik vind het allemaal wel mooi genoeg eigenlijk.. ach wij zijn dan ook nog maar 8,5 mnd geleden verhuist dus misschien dat het over een tijdje wel begint te kriebelen ;)

Leuk hoor, zo'n rose  meisjeskamer. Dean z'n kamer is nog steeds hetzelfde. Hij verhuist pas naar een grotere kamer als zijn broertje of zusje komt (voorlopig nog niet hoor!). Dan maken we er een stoere jongenskamer van. Heb er nu al zin in.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan