Mila is 1!!!

Hai allemaal,

Hoe is het met jullie?
Mila is vandaag jarig!! Toch raar hoor zo'n dag. Ik moest gisteravond steeds aan de bevalling denken.
Strakjes komt de visite (hebben we in delen opgedeeld), gaan we taart eten enzo.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren als je kindje bijna jarig is.

Liefs

Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag!
Ik wens jullie een supermooie dag toe met veel gezelligheid.
Denk je nog vaak terug aan vorig jaar?

Hoe ik het ervaar? Ik moet nog 3 weken wachten maar kijk er al veel naar uit. Ik betrap me erop dat ik er toch wel dagelijks aan denk.
Het lijkt mij een hele mooie mijlpaal en ook een leuke nieuwe ervaring! Ik kijk met veel plezier op de babytijd terug maar merk dat ik er geen heimwee ernaar heb. Nu met de zomer voor de boeg lijkt het me ook heerlijk als je kan zien dat de kleine steeds mobieler wordt en ook vind ik de interactie erg leuk.
Maar misschien komt het ook wel omdat het ons eerste kindje is en hoopt het nog eens mee te mogen maken. Ik kan me voorstellen dat het bij een laatste kindje anders is en de babytijd graag vast zou willen houden.
Oja en ook denk ik nu al (het is nog niet eens de dag zelf) terug aan vorig jaar. Aan de laatste weken van wachten vooral.

hartelijk gefeliciteerd met de 1ste verjaardag. hopelijk veel leuke cadeautjes en leuke dingetjes

voor ons duurt het nog even, Janneke is pas op 8 augustus jarig...

Veronique

Hoi Hoi

Jaaaaaaaaaaa proficiat met je kleintje wat gaat de tijd toch snel he.
Nu is het officieel ze zijn baby af
De grote dag is aangebroken ze worden alweer 1 jaar nu heeft dit ook zn leuke dingen lopen praten enz maar het baby zijn is weg.
Ik heb hier toch wel een beetje moeite mee hoor maar ik heb nog ff Danny word pas op 03 aug 1 jaar.
Ik wil alle kindjes die deze maand jarig zijn een hele fijne verjaardag wensen en heel veel cadeautjes.
natuurlijk hoop ik alle "'verslagen"' van de grote dag hier natuurlijk te kunnen lezen misschien nog leuke tips.

Veel plezier
Dikke kus Danny en Kim  

Hoi!
Nog van harte met jullie  kleine!  Wat gaat de tijd  toch snel hè. Ik denk nog iedere week aan de bevalling en alles er rondom heen.. 't was zo superspannend allemaal. Achteraf was de bevalling bij mij best meegevallen. Als ik andere verhalen lees...

Janneke is over 2 maanden 1 jaar (10 juli). Dus nog even wachten..

xx Marina

Terug
Bovenaan