Milan heeft mexicaanse griep

Aangetoond is het niet, want ze testen het niet meer maar de huisarts en kinderarts weten bijna zeker dat hij het heeft.
Hij is pas 4 maanden en zo ontzettend ziek....

Lucas de oudste is ook ziek maar zijn lichaam kan het goed aan. Hij is ook weer aardig opgeknapt.

Het gekke is dat hij het ene moment nergens last van heeft en een uur later is hij ontzettend ziek en het werd het met de minuut erger. Hij was benauwd en kreeg koorts, sloom, hangerig, viel elke keer in slaap. Echt heel ziek.

De huisarts is langs geweest en die heeft in overleg met de kinderarts besloten om Milan Tamiflu te geven. Ik hoop echt dat hij snel weer beter wordt, want ik vind het altijd zo zielig als ze ziek zijn.

Ik zag dat er een topic geopend was over vaccineren ja of nee. Als ik zou mogen adviseren, dan zou ik zeggen doen!
Het is echt niet alleen maar een verkoudheidje ofzo. Natuurlijk moeten er geen paniek gezaaid worden hoor, maar het moet ook niet onderschat worden.

Hoi Mimmie,

Ik hoop dat je zoontjes snel weer de oude zijn. Tuurlijk is het niet zomaar een gewone griep, de koorts is veel heftiger en houd veel langer aan!!! Maar het verloop is dat van een gewone griep!!!

Goed uitzieken dus voor die mannen van jou en ik hoop dat de tamiflu snel aanslaat bij Milan, vooral omdat hij nog zo klein is!!!

Beterschap!!

groetjes

Hoi Mimmie,

rot voor jullie zeg en zeker voor zo'n kleintje. Ze doen ook echt wel een jasje uit, mijn oudste heeft het tijdens de herfstvakantie gehad.

Het is zeker een heftige griep maar als kinderen de "gewone" griep krijgen (dus influenza en niet een verkoudheid met wat koorts) zijn ze ook zo ziek.
De resultaten van het vaccin waar ze mee vaccineren worden pas in december bekend maar daarvoor wordt er al ingeënt.
Ik zou dus zeker met kinderen hier heel voorzichtig mee zijn.

groetjes chimene
groetjes chimene

jeetje sneu voor het mannetje zeg, hopelijkk kanpt hij gauw weer op.
Helaas heb ik ook de mexicaanse griep, maar kinderen zijn er denk ik veel zieker van, vooral als ze zo jong zijn.

Sterkte en beterschap.

Gr Linda

Terug
Bovenaan