Milan heeft zen eerste tandje:D:D

A

Anoniem

Guest
nou Milan heeft zen eerste tandje hoor!!!!en er totaal geen last van gehad..
we geven hem 1 keer daags druppeltjes en ik moet zeggen dat hij eigenlijk helemaal geen last heeft gehad van het tandje!!!!!
dus daar zijn we erg blij om!!!
hij is nu 6 maanden...dus is mooi op schema...
hoe zit dat met jullie kleintjes??????

Liefs mir

Hoi,

Wat ontzettend fijn dat hij er geen last van heeft gehad!!!
Yordi was 5 maanden oud toen hij de 1e 2 tandjes onderin er door kreeg.
Nu Is Yordi bijna 11 mand en zijn we al heel wat tanden rijker.
Yordi heeft nu 4 tanden bovenin en 2 kiezen bovenin en onderin 2 tanden en daar komt nu ook een kies door.
Yordi heeft er momnteel wel flink last van. Van zijn kies die er door komt.
Chamodent helpt soms helemaal niet en hij is er ook nog eens verkouden bij, dus soms biedt de zetpil wat verlichting.( heeft soms ook wat verhoging en al heel wat zure luiers gehad)

Succes met de verdere tandjes en hopen dat hij zo weinig last er van blijft houden.

Liefs marielle en yordi 16-01-08

Sjonge jonge, nou Milan is nu 10 maanden en nog geen tand te zien zelfs niet een begin.
Wel de rode wangen, het huilerig, het bezig zijn met alles wat hard is  over  zijn tandvlees rossen, en die heerlijke spuitluiers maar niets hoor.
Hij is al maanden bezig maar het is en blijft empty.
Mijn man was erg laat met zn tanden en ikzelf bijna een jaar, dus ben benieuwd hoelang het allemaal nog gaat duren.
Lijkt me wel raar ineens van een tandloos bekkie naar 1 zo'n wit stukje in zijn mond.

Groetjes Lin.
http://ult-tex.net/counts/bday/index.cgi">

Leuk he dat eerste tandje, ik vond het zo schattig maar ook even wennen.
Zifjon is nu 10,5 maand en heeft 3 en 1/2 tand. Hij heeft er wel erg veel last van en is al de hele week van slag en huild echt hartverscheurend. Zijn billen zijn knal rood van de zure luiers en hij eet en drinkt moeilijk. Het kwijlen vind ik zelf dit keer wel meevallen. Ik had van mijn moeder ook van dat spul gekregen voor zijn tand maar heb het alleen bij nr 1 gebruikt. Had niet echt het idee dat het werkte en ze mochten ook een tijd niets eten en drinken (3 uur). En dat was beetje lastig te timen. Nu geef ik een zetpilletje bij veel pijn  en daar knapt hij wel van op. Verder gewoon afwachten en elke dag ff in mondje kijken voor de stand van zaken. Maar als ze bijna door zijn gata het snel en groeit hij elke dag iets verder en is hij van de pijn af.

Liefs van Mariska en Zifjon (groot zijn ze dan he met zoveel tanden)

Terug
Bovenaan