Milan heeft zen eerste tandje!!!!:D

A

Anoniem

Guest
nou Milan heeft zen eerste tandje hoor!!!!en er totaal geen last van gehad..
we geven hem 1 keer daags druppeltjes en ik moet zeggen dat hij eigenlijk helemaal geen last heeft gehad van het tandje!!!!!
dus daar zijn we erg blij om!!!
hij is nu 6 maanden...dus is mooi op schema...
hoe zit dat met jullie kleintjes??????

Liefs mir

Ha, het eerste tandje! Weer een mijlpaaltje bereikt!

Jorian was afgelopen dinsdag 6 maanden en de zondag ervoor zag ik dat het tandje doorkwam! Dus gelijk met jouw zoontje. Hij heeft hem rechtsonder.

Jorian heeft er best wel last van gehad de week ervoor. Ik dacht eerst dat hij ook last had van het buikvirus dat overal zo eerst. Hij is wel een week hangerig geweest, af en toe koortsig en vooral veel dunne broeken. Ik heb de druppels wel in huis, maar niet gegeven. Volgende keer ga ik dat wel doen! Ik heb wel af en toe Dentinox erop gesmeerd, maar meneer stak vooral zijn tong uit om het van het wattenstaafje te likken....

Zie je het volgende tandje ook al? Ik nog niet. Zijn voortanden zie ik wel. Niet dat ze aan het doorkomen zijn, maar je ziet ze in het tandvlees. Ze zakken wel al, dus dat zal ook niet lang meer duren.

Groetjes Brenda

Hoihoi!

Schattig he, die tanden!! Ons mannetje was afgelopen dinsdag ook 6 maanden en had twee dagen ervoor zijn eerste tandjes!! Jaja, tandjessss, het waren er twee tegelijk! Onderin! Leuk hoor. Maar hij krijgt er nog meer, zijn mond zit vol met bulten. Hij heeft er wel een dagje last van gehad, maar dat was 2 dagen ervoor, we wisten niet echt waarom hij zo 'vreemd' deed, maar dat werd al snel duidelijk. Het worden nu echte peuters!! Jammer eigenlijk, maar ik vind het ook ontzettend leuk! Ik geniet nog elke dag.
Veel plezier met jullie kleine dreumesen!!

Haha, we zijn nu bijna een week verder en er zijn al 3 tanden!!!

Twee onder en 1 boven, niet een voortand, maar een van de snijtanden komt door!

Het gaat wel erg snel, de voortanden staan ook op doorkomen, ik zie enorme bulten....
Gelukkig nu weinig last ervan, Jorian is vrolijk en kraait de hele dag. Wel extreem veel aan het kwijlen en ook last van rode vlekken. Ik had al zalf van de dokter gekregen voor een droge huid, maar ik heb het idee dat het ook met de tanden te maken heeft.

Groetjes Brenda

Ik verwacht dat Stef voorlopig nog geen tandjes zal krijgen. Hij is nu 4.5 mnd. Onze oudste Tijs was 11 maanden toen de eerste tand door kwam. Hij is nu 2 jr en 4.5 mnd en moet nog de laatste 4 kiezen krijgen.

Wij zelf waren ook laat met tanden (ik 14 maanden en mijn man 11 maanden), vandaar dat ik verwacht dat het bij Stef ook nog wel even zal gaan duren.

Maar het is zeker wel een mooie mijlpaal. Ik vind het er altijd super leuk uitzien als ze de eerste tandjes hebben. Dus geniet ervan!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan