MILAN IS GEBOREN !!!!!!!! JOEPIE

hallo meiden

ik ben gisteren bevallen van ons mooie kleine mannetje milan.
zaterdag kreek ik wat pijn in me buik en slijm verlies toch maar ff ziekenhuis gebeld waren voor teken zeiden ze we hadden nog een verjaardag die avond van me schoonvader daar heen geweest niet zo fit weer na huis toe gegaan dan maar op tijd op bed
tegen half vijf moest ik na de wc toe keek ik had ik slijm met bloed (sorry voor de details) johan wakker gemaakt die zei bel maar na het ziekenhuis toe moesten komen meteen oppas geregelt voor onze jongens daar gekomen kreeg ik onderzoek en1 cm ontsluiting een keuze om te blijven of weer naar huis te gaan en de te gaan slapen en dan tegen een uur weer terug te komen weer naar huis gegaan tegen een uur weer heen gegaan ziekenhuis tas wel mee genomen als ik moest blijven had ik die wel bij me.
weer inwendig onderzoek gehad en had 2 cm ontsluiting moest blijven maar inleiden zat er nog niet in gewoon een nachtje voor opservatie heb toen een rustige nacht gehad dus dacht dat ik gister morgen wel weer naar huis toe ging johan gesmst dat ik volgens mij wel weer naar huis toe ging tegen 8 uur kreeg ik mijn ontbijt en was van plan om na me ontbijt ff snel te gaan douchen kwam de verloskundige bij me om te zeggen dat ik ingeleid werdt en dat ging dan meteen gebeuren met haar mee na de verloskamer toe moest ik eerst aan de ctg half uurtje daar lag ik om 8:20 aan intussen johan en me ouders en nicht ingelicht en de kids dat het ging gebeuren
tegen 8:50 werden me vliezen gebroken en werdt ik ingeleid tegen 9:15 kreeg ik weeen maar niet sterk genoeg werdt het hoger gezet en later nog een keertje maar hield het al niet meer bij de tweede keermaar ze vonden ze niet sterk genoeg twee uur later had ik al 8 bijna 9 cm ontsluiting en had enorme persdrang kon het niet meer houden zei al van het begin af aan dat ik persdrang hadmaar mocht nog niet persen huilde er van want hield het echt niet meer maar moest met haar mee puffen mocht dan toch weer op me rug en dan nog een wee en gingen ze weer voelen volledige ontsluiting mocht persen vier minuten en vier pers weeen was mlian geboren bij de twee pers wee zei johan hij heft zwart haar dacht kan je toch nog niet zien maar zijn hooftje was er al bijna eenmaal geboren was milan blauw bleek datzijn navelstreng om zijn nekje zat moest een dag blijven omdat milan zijn suiker waardes bij gehouden moesten worden maar na controle van de kinderarts en een aantal suikerprikjes mochten we om 12 uur naar huis toe borstvoeding komt nog niet echt op gang ben begonnen met bij voeden en hij doet het goed is al weer mooi roze van kleur en is 3260 gram bloot en 48 cm groot een mooi klein mannetje zijn apgare scrores zijn 8 en 10 ik ben ingeleid me zwangerschaps suiker en depressie en omdat ik al aan het rommelen was dat is mijn bevallings verhaal was een hele heppening en milan is geboren in 2 uur en 39 minuten ik wens iedereen die nog bevallen moest veel succes en die al bevallen is gefeliciteerd

groetjes tamjoh

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding
Wat fijn te lezen dat het goed gaat!!!

Geniet er van

Erg speciaal dat julli bij elkaar op de kamer mochten ook zeg! Dat maakt het meteen wat leuker!

Terug
Bovenaan