Milan mag naar de peuterspeelzaal

Hoi meiden,

Kreeg net een kaartje in de brievenbus dat Milan per 31 maart naar de peuterspeelzaal mag..... Pfff, zit helemaal zenuwachtig te zijn.   Mijn kleine mannetje naar de peuterclub, vind het zo eng... En tegelijk weet ik dat hij er echt al aan toe is, hij knutselt en kleurt en puzzelt en speelt graag met andere kindjes.  De tijd vliegt voorbij, eerst heb je zo'n klein mannetje op je buik en dat groeit uit tot een peuter dat al naar school mag... Ben benieuwd hoe het straks gaat op  "school". Hij zal wel met een grote glimlach in de kring zitten en mama loopt weer met tranen uit de peuterclub....

Groetjes  

Nu is het snel 31 maart, en dan mag Milan ook naar school, haha, wat een grote stap voor zo'n hummeltje. Thijs is intussen al helemaal gewend aan school, en noemt al vrolijk op wat hij heeft gedaan op school....en alles is keuk(leuk) Heel veel plezier voor Milan, groetjes Wendy

Jeetje Jolanda, wat een mijlpaal voor je! Kan me voorstellen dat je er wat tegenop ziet, ook al is hij er al heel erg aan toe.....

Sterkte met de voorbereidingen en deze stap in het loslaten!

Liefs
Susan

Wow, dat schiet al op zeg!
En...heeft Milan er al zin in.
Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Hopelijk vind Milan het leuk en heeft hij het naar zijn zin.
Veel plezier in ieder geval deze laatste dagen lekker samen thuis de hele week.

Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan