militair

A

Anoniem

Guest
Hi dames,

Ik kijkal een tijdje mee op dit forum, en zie aardige discussies ontstaan. Nu ben ik zelf vrouw van een militair en ik ben benieuwd of er meer vrouwen van militairen hier op dit forum rondzwerven. Zo ja, dan zou ik graag met ze in contact komen.

ja hoor hier nog een!
wel moeilijk als ze zoveel werken he

Ja, ik ook! Gelukkig zit mijn man nu opeen functie waarin hij ip elke avond thuis is. Dus geen oefeningen enzo.

Yvet

Nou, mijn schatje zit op het moment nog in seedorf. maar idd de oefeningen (en doordeweeks alleen thuis). ik zit nu alleen met een dilemma. ben 2 mnd geleden gestopt met de pil en 3 wkn daarna kregen we te horen dat hij naar afghanistan moet. da's niet handig als ik met een dikke buik loop. nu zit ik te twijfelen. toch maar doorgaan met zwanger te proberen te worden, of maar weer aan de pil en in november ofzo weer stoppen????

hallo,
ik ben ook veel alleen,maar gelukkig niet zoveel als jullie.mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en alleen in t weekend thuis.kwam goed uit dat mn vriend in mn vruchtbare periode vakantie had.als t niet raak is moeten we maar afwachten of de timing goed is.is wel wat zeg,motorbabe,als je man naar afganistan moet.vervelend als je je kinderwens dan uit moet stellen.maar zo heel erg zwanger ben je toch nog niet tegen de tijd dat je man terugkomt?of begrijp ik verkeerd dat hij in november weer thuis komt?
succes met je keuze.
groetjes kari

Motorbabe,

als je man er niet is, waarom zou je dan de pil slikken. Ik zou die pil gewoon lekker laten voor wat het was, en als je nu dan toch nog effies niet zwanger wil worden, en je man is er nog wel dan kan je toch ook gewoon condoom gebruiken?

Het is op zich wel prettig hoor om je lichaam op orde te laten komen na pilgebruik. Is misschien niet bij iedere vrouw nodig, maar bnij sommige vrouwen wel.

Miep

(Ik ben ruim 8 weken geleden bevallen en omdat we niet al te lang willen wachten met een volgende zwangerschap, hebben we besloten dat ik geen spiraaltje laat zetten. Maar omdat het nu nog wel erg vroeg is om weer zwnager te worden gebruiken we nu condooms.)

Terug
Bovenaan