Milkshake KFC

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag kan ik milkshakes van de KFC veilig drinken?
Ik hoor dat er bacteriën in softijs en milkshakes zitten wat niet goed is voor de baby.
Op het internet zijn de meningen er erg over verdeeld.
Wel hoorde ik van sommige mensen dat die apparaten van Mc Donalds en KFC dus dagelijks goed worden schoongemaakt.
Maar ik twijfel nog steeds wil niet dat mijn ongeboren kindje ziek wordt..

Alvast bedankt

Ik heb dit wel vermeden allebei m'n zwangerschappen.  Maar dat is ieder z'n keus natuurlijk .
Ik kon daar ook niks duidelijks over vinden dus vandaar toch maar het zekere voor het onzekere genomen en het even 9 maanden niet gegeten of gedronken 

Ik durf het wel aan hoor, het verloop bij de mac en kfc is zo groot, lijkt me prima. Ik ben iig nooit ziek geworden van een milkshake of mcflurry en had ze niet willen missen ;) maar heb vaker gehoord dat je zaken als softijs beter kan vermijden hoor. Al denk ik dat je dat eerder bij de cafetaria op de hoek even moet doen, en niet zozeer bij de kfc waar dagelijks 50 man ijsjes koopt. Maar ik sta er sowieso wat relaxter in dan sommigen.

Ik kijk altijd op de app zwangerhap daarop staat dat milkshake en softijs gewoon veilig kan.
Nu ben ik ook niet de meest moeilijke daarin...

Het schoonmaken gebeurd wel goed bij zulke zaken, het probleem zit hem vaker in het verloop, zoals genoemd. Dus beter op wat warme/drukke momenten waarbij meerdere mensen zoiets bestellen achter elkaar. Want als jij om 5 uur komt en de eerste bent die het besteld, dan lijkt me dat minder goed.. maar het is ook vooral je persoonlijke gevoel.

Terug
Bovenaan