Milkshake kfc

<p>Hallo,</p><p>ik ben 31 +5 weken zwanger en wou een milkshake halen bij de KFC alleen kan nergens vinden of het wel of niet mag , heb wel eens gehoord dat machines niet goed schoongemaakt worden en dit gevaarlijk kan zijn, weet iemand van jullie het misschien ?</p>

Ik heb even gegoogeld op zwanger en milkshake en vind een heleboel berichten dat het afgeraden wordt ivm de listeria bacterie. Die machines worden niet altijd goed schoongemaakt. Ik ben niet heel strikt geweest tijdens de zwangerschap, at bv wel verse rauwe vis, maar hiermee zou ik toch uitkijken. Kun je er niet zelf eentje maken? Dan is het wel veilig toch?

Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat de milkshake machines bij KFC/Mc/BK zoveel worden gebruikt, dat er genoeg doorloop is. En dat dit eerder geldt voor smoezelige achteraf snackbarretjes.

Ik maak onderscheid tussen de grote ketens (KFC, Mac, etc) en de kleine snackbars. Bij de grote zaken gaan er per dag zoveel ijsjes en milkshakes doorheen, en geloof ik wel dat de hygiëne goed zit. Bij de kleinere zaakjes neem ik het risico idd niet.

Terug
Bovenaan