<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">(Ik had net per ongeluk al een topic geopend, maar dan met een verkeerde titel. Ik was net te snel en had per ongeluk al op Enter gedrukt).</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik ben nu bijna 36,5 week zwanger. Sinds het moment dat ik zwanger ben, let ik als een panische op mijn eten/drinken. Ik weet precies wat ik wel/niet mag en neem 0,0 risico als ik twijfel, ook al is het tegen het overdrevene aan. Wil gewoon geen risico lopen nu!! Echter gisteren heb ik iets gegeten wat blijkbaar toch een risicoproduct was: een milkshake bij de snackbar. Vooraf had ik op de app van Voedingscentrum gekeken (Zwangerhap) en hier stond dst je dit gewoon veilig kon eten. Echter las ik later op Google ineens dat je dit alleen moet nemen als je zeker weet dat de hygiene van het apparaat goed is en het veel wordt verkocht. Dat weet ik alleen niet… Anders is er kans op listeria besmetting.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik ben nu zoooo bang dat ik ineens van de laatste weken van de zwangerschap iets heb opgelopen. Hoe kijken jullie tegen milkshakes aan? Nuttigen jullie dit wel tijdens de zwangerschap?</p>