Mind*uck

<p>Hallo allemaal  Ik hoop dat er iemand is die kan verklaren waarom mijn menstruatie uit blijft    14 januari was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb diverse negatieve testen gehad en 2 weken terug een negatieve bloedtest. Is mijn eigen lichaam mij aan het foppen? Iemand die dit herkend en mij kan verlichten van deze onzekerheid. Groetjes Bambi</p>

Heb je altijd een regelmatige cyclus? Heb je ovulatietesten gebruikt en je eisprong gevonden? Misschien heb je dit keer opeens een lange cyclus? Ik heb geen heel regelmatige cyclus 27-34 dagen, maar heb 1x een cyclus van 87 dagen gehad, alsof hij gewoon een maand heeft overgeslagen...

Hai bedankt voor je reactie! Ik heb geen ovulatie testen gedaan.. Wel heb ik denk ik 26 feb heb ik een innestelingsbloeding gehad.. heb het hele net afgestruind en dat was denk ik het geval 2 weken geleden een bloedtest gehad. Was negatief. 

Als 14-01 de eerste dag van je menstruatie was ben je niet 8 weken overtijd er zitten namelijk maar 10 weken tussen.. verder heb je geen innestelingsbloeding gehad op 26-02 want dan had zeker je bloedtest positief moeten zijn en anders je urine test wel, het zou een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn maar dan had je nu ook je menstruatie of positieve test moeten hebben inmiddels.. wat voor bloeding was dat? Hoeveelheid en aantal dagen? 

Terug
Bovenaan