Minder aankomen

<p>Hoi dames,</p><p>De laatste 2 weken ben ik maar 200 gram aangekomen. Terwijl dit eerder vanaf week 19 +/- 700 gram (!!) per week was. Nu is het de laatste 2 weken maar 100 gram per week. Ik maak me hier wel beetje zorgen over omdat ik bang ben dat het kindje niet goed groeit of zo? Ik heb wel 1,5 week geleden longrijping + weeenremmers gehad.</p><p>Ik ben nu 29+6 weken zwanger. </p>

Ik begreep van mijn vk dat het in sprongen gaat en je kan zelfs een keer wat afvallen.. niks om je druk over te maken maar als je dat wel doet altijd je vk vragen

Hoi,
Ik had zwangerschapssuiker en was bij de 27 weken totaal al 8 kilo aangekomen.
Uiteindelijk bij 40 weken ben ik totaal 6 kilo aangekomen.

Dus afgevallen en verder niet meer aangekomen.
Je kindje pakt de voedingsstoffen wel die hij nodig heeft :)
Zolang jij voldoende goede voedingsstoffen binnen krijgt zou ik me daar niet druk om maken.

Mocht je dat wel doen dan gewoon navragen! :)

Ik maakte me in het begin heel druk, maar doordat ik zolang ziek ben geweest viel ik enorm af. Daardoor ben ik nu pas 5,5 kilo aangekomen en ben zat 37 weken.  De vk zei tegen mij zolang jij gewoon eet pakt de baby wat hij nodig heeft. Voor mij is hij een parasiet want hij doet het super goed en ik kom niet tot nauwelijks aan.  Ik krijg nu ook regelmatig te horen.. he ben je al zover maar dat is helemaal niet te zien.. nou er zit gewoon een kleintje in van zo’n ca 3 kilo in en hij zal nog wel even door groeien tot de bevalling.. 
bij twijfels altijd gewoon even aan de vk vragen, als het goed is heb je binnenkort ook de groei echo en dat weet je wat hij heeft gedaan van 20’weken tot nu. 

Ik ben bij mijn laatste zwangerschap maar 1 kilo in totaal aangekomen.
Ben 9 maanden ziek geweest maar mijn gynaecoloog zei de kleine pakt gewoon wat hij of zij nodig heeft.

Vooral niet druk om maken, zou zo willen ruilen! Was 20!!! kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Grotendeels vocht door te hoge bloeddruk, maar toch. Nu 2,5 week verder zijn er gelukkig al 16 kilo af ?

Terug
Bovenaan