minder aantrekkelijk

A

Anoniem

Guest
Het zal wel de hormonen zijn maar toch wil ik er ff met jullie over praten.
Kijk het feit wil namelijk dat ik soms heel graag wil vrijen maar mijn man niet.

Gezien de pijn ( die er jammer genoeg nu bij hoort ) vind hij het niet zo erg leuk om met mij te vrijen. hij zegt dat tie van me houd. ( weet ik ook wel maar toch op zo'n moment denk je van ja ja zal wel   )
maar als ik wil vrijen wijst hij me af. hij denkt dat ik er te veel pijn van heb.

Herkennen jullie dat nu ook dat jullie mannen jullie afwijzen omdat ze bang zijn jullie pijn te doen????

Hoi Jantine,

Ik herken dat wel. Omdat ik veel last heb van m'n bekken is mijn man ook bang mij pijn te doen. We hebben nu afgesproken dat ik aangeef als ik een dag minder pijn heb en zin heb. Dit omdat ik zelf het beste voel of het kan of niet .

Heb trouwens wel het gevoel dat iedereen hier sex wel erg belangrijk vindt. We hebben als ik niet zwanger ben ook wel eens een periode met minder, maar dat wil niet zeggen dat onze liefde dan minder is hoor! En er zijn altijd ook nog alternatieve manieren om elkaar te plezieren zeg maar....

Liefs Annemarie

Hey annemarie,

Ik weet dat het lijkt alsof het zo overkomt maar ja dan toch die hormonen denk ik dan he. ik bedoel kijk normaal echt nooit problemen en je praat er niet over. maar ja dan ineens wordt het minder en ga je denken of het aan je zelf ligt he.

Maar ja zodra de kleine er is zijn misschien ook wel alle hormonen voorbij en kan mijn mannetje niet meer van me afblijven

groetjes jantine

Hoi Jantine

Bij ons is het ook niet alles nu,
Normaal heb mijn vriend meer zin dan ik ,maar nu ik zwanger ben heb ik veel meer zin.
En hij raakt me niet eens aan alleen als hij thuis komt uit zijn werk ofzo legt hij zijn hand op me buik,dat is alles.
Ik vraag het vaak van wat is er ,maar hij zegt dan niks.
ook vraag ik van vind je het eng ofzo ,nee zegt hij dan.
Ik vind het echt niet leuk het is helemaal omgedraaid ,nu kan ik eens voelen hoe hij zich vaak voelde.Afgewezen dus!
Ik heb helemaal geen pijn tijdens de sexs,dus dat is het ook niet. En een mega buik zit ook nog niet in de weg.Wel is er door mijn zusje een opmerking gemaakt van jullie doen tegenwoordig een triotje he.Ik moest hier heel hard om lachen,maar hij niet echt.
Misschien zit dat hem dwars.dat hij gewoon bang is dat hij wat raakt ofzo.Nou ja nog een paar maanden het inersatief nemen en dan is het hoopelijk weer een beetje over en weer.[het is weer een heel verhaal geworden over mezelf sorry]
Ik hoop dat het bij jou minder pijnlijk word en dat je lekker van elkaar kan gaan genieten.groetjes wendy

Hey winnie,

misschien moet je hem vanavond dit maar laten lezen.
kijk knuffelen kan altijd nog wel kijk als ik niet tegen mijn mannetje aan kruip op de bank is tie bang dat tie weer wat verkeerd gedaan heeft.
maar dat tie van jou alleen hand op de buik doet heel vreemd. krijg je niet een stevige knuff of zo??? ik noem maar iets. maar goed. dat kan ook aan mij liggen. maar ik zal je wel zeggen ik heb al een speciaal kledingpakje liggen voor als het eruit is
Maar dat moet dus nog wel ff wachten.

Die pijn gaat hopelijk snel over ja. want dat is nog wel eens een nadeel. maar ja het hoort erbij.
alhoewel ik dus soms wel heel graag zou willen dat die beruchte ooienvaar zou bestaan

groetjes jantine

Hoi,
Ik herken dit ook wel. Ik heb nu veel meer zin dan mijn man; het zullen de hormonen wel zijn.
Maar als mijn man me dan "afwijst" dan voel ik me meteen niet meer aantrekkelijk voor hem. Ik vind het geweldig om zwanger te zijn, begrijp me niet verkeerd, maar ik kan mezelf er niet mooier op gaan vinden. Enorme borsten, een behoorlijke buik, lekker vetjes op de bovenbenen.....ik heb me wel eens beter gevoeld in mijn eigen lichaam!!
Ik weet best dat mijn man van me houdt en dat sex geen graadmeter is (staat sinds ons 1e zoontje toch al op een lager pitje...), maar soms word ik er erg onzeker van!
Nou meiden, succes ermee en er komen vast weer betere tijden!
Groetjes, Patricia

quote: jantinevhd schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2006 09:04:18'));

Het zal wel de hormonen zijn maar toch wil ik er ff met jullie over praten.
Kijk het feit wil namelijk dat ik soms heel graag wil vrijen maar mijn man niet.

Gezien
de pijn ( die er jammer genoeg nu bij hoort ) vind hij het niet zo erg
leuk om met mij te vrijen. hij zegt dat tie van me houd. ( weet ik ook
wel maar toch op zo'n moment denk je van ja ja zal wel   )
maar als ik wil vrijen wijst hij me af. hij denkt dat ik er te veel pijn van heb.

Herkennen jullie dat nu ook dat jullie mannen jullie afwijzen omdat ze bang zijn jullie pijn te doen????

hey jantine

ik herken t helemaal   me vriend wilde zelfs in week 5 van de
zwangerschap (toen we t net wisten) niet en ik vroeg dus waarom  
hij is idd bang dat ie me pijn doet of dat t dalijk daarom mis gaat

kan ik me goed indenken   jullie???

dusna veel gepraat enz. snap ik het heel goed en hij nu ook dus
twijfelt hij niet meer eraan en   hobby'en we er flink op los hahaha

ik zou zeggen praat erover en snap zijn kant ook want je moet je
bedenken   hij staat echt een beetje aan de zijkant (tenminste zo
zie ik t ) hij "voelt" niks in zich groeien enz. en wij zelf zijn er
elke dag mee bezig

dus ik zou zeggen praten ...... hebben wij ook gedaan en t heeft bij ons geholpen

groetjes renata

Terug
Bovenaan