minder actief dan eerder

hallo allemaal,
ik ben nu alweer 22 weken zwanger, en voel ons kereltje nu al 2 a 3 weken , maar de laatste paar dagen is hij tog minder actief dan eerder.
is dit reden om me zorgen te maken? of hebben julie dit ook?

succes

Hoi Mimi,

Geen reden om je zorgen te maken. Ik heb nu precies hetzelfde. Opeens is hij/zij een stuk rustiger. Bij mijn eerste zwangerschap was dit net zo. Ik heb het toen voor de zekerheid aan mijn verloskundige gevraagd en die vertelde dat dit heel normaal was. Geen reden voor zorgen dus. Opeens kan de baby weer drukker worden en dan weer een poosje rustiger.

geniet van je zwangerschap.

X Trudi

hai trudi, als e dit nog leest, heel erg bedankt. dit is mijn eerste en ik maak me dus te snel te veel zorgen dit is precies wat ik even nodig had.
van het zelfde gewenst

mimi

moet zeggen dat ik al heel weinig voelde, ivm voorliggende placenta.
Maar sinds zaterdag/zondag voel ik nóg minder, alleen maandagavond heb ik nog echt iets gevoeld.

Voor de rest voel ik wel wat gekriebel als ik bijvoorbeeld op mijn buik lig...
Als het vrijdag nog zo is, bel ik wel de VK even. Waarschijnlijk ist niets, maar je maakt je toch druk he!

hey
ik ben hier nieuw
kende het nog niet maar via een boekje heb ik deze site gevonden:)
ben nu 24 weken en ik voel ook niet het ook niet altijd bewegen.:(
zelf heb ik een angelsound en dan ga ik het hartje opzoeken en dan ben ik blij als ik het hoor.
zelf ben ik ook onzeker als ik het niet voel en dan ga ik piekeren.
7 sept mag ik weer naar de gynogoloog en dan ga ik vragen hoe het kan dat je het niet altijd voel

hopelijk heeft zij meer info hier over want ik weet wat het is als je het niet voel bewegen.

Ik heb vorige week voor de zekerheid de VK gebeld... Stom he, dat je je toch ongerust maakt..

Maar waarschijnlijk was de baby gewoon zo gedraaid dat je hem niet voelt bewegen.
Het hartje hadden we beluisterd en die klonk gewoon goed.

Ze vertelde dat je pas vanaf week 28 de baby dagelijks wel een keer moet voelen. Dus er is niets aan het handje!

Terug
Bovenaan