Minder beweging, is dit wel goed?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik voel de kleine sinds een paar dagen nog maar heel sporadisch.

Zondag voor het laatst echt heel erg duidelijk gevoeld en sinsdien heel af en toe.

Het kan natuurlijk zijn dat de kleine is ingedaald en ik het daarom niet meer zo goed voel.

wie heeft dit ook of gehad?
En wie heeft er raad?

Groetjes

Hetty
35 wk 3 d

Hoi Hetty,

Ik ben pas 27 weken zwanger en kan dus niet meepraten over indalen enz. Maar mijn advies is toch, bij twijfel even de verloskundige bellen. Op het papier dat ik heb meegekregen staat dat ik dat altijd moet doen. Als er niets aan de hand is, hebben ze je tenminste gerustgesteld.

Groetjes en succes,
Nienke

daisy, ik zou als ik jou was even de verloskundige bellen! dan kun je even naar het hartje luisteren! ik heb het met 29 weken gehad, dat ik ze even niet voelde en ik heb toen in het ziekenhuis voor een half uurtje aan zo'n monitor gelegen, om naar het hartje van de baby te luisteren! er was niks aan de hand, gelukkig, maar dan ben je wel gerust gesteld! als jij ongerust bent en gespannen is dat ook niet goed voor je beepje!

suc6 meid!

quote: marielle2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2006 11:48:23'));

ik zou als ik jou was even de verloskundige bellen! dan kun je even naar het hartje luisteren! ik heb het met 29 weken gehad, dat ik ze even niet voelde en ik heb toen in het ziekenhuis voor een half uurtje aan zo'n monitor gelegen, om naar het hartje van de baby te luisteren! er was niks aan de hand, gelukkig, maar dan ben je wel gerust gesteld! als jij ongerust bent en gespannen is dat ook niet goed voor je beepje!

suc6 meid!

Hoi,
Ik voel mijn kleintje ook nog maar heel weinig.
Vorige week heeft de verloskundige me doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar hebben ze een ctg + echo gemaakt om te kijken of alles (nog) goed was.
Gelukkig was dit zo.
Gewoon bellen als je je ongerust maakt!
Succes.
Groetjes Rene 38+4

Hoi,
Inderdaad niet wachten maar gewoon even bellen. Kunnen ze voor de zekerheid
even naar het hartje luisteren of evt een ctg in het zh maken.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap in de laatste weken wel 4 keer aan het ctg
gelegen. Mijn placenta lag voor dus ik voelde hem sowieso bijna niet helaas.
Beter 1x teveel gecheckt...
Succes en liefs Melanie

Heb gisteren toch even het zh gebeld en ik mocht meteen komen.
Heb een half uur aan het ctg gelegen en mogen genieten van de hartslag van onze kleine.

Het zit er echt nog en het is levendig, alleen ik voel het niet meer.

Vrijdag heb ik een afspraak met mijn eigen gyn maar als ik vandaag weer niets voel dan moet ik toch weer terug komen van de dienstdoende arts.

Met andere woorden, ik ben te lang blijven lopen met geen gevoel van de kleine en dat mag dus niet van het zh en de vk. Heerlijk van 3 mensen gisteren een beetje op mijn donder gehad.

Alles is dus ok.

Groetjes

Hetty

Terug
Bovenaan