Minder beweging?

<p>Hoi dames,</p><p>sinds paar dagen voel ik onze kleine vollop trappen. Ik ben zondag 20 weken. Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niks, maar eerst voelde ik haar elk moment dat ik ging zitten of soms zelfs als ik stond te strijken. Nu is t sinds 2 dagen alleen maar savonds en dan moet ik ook over me buik aaien of op me zij liggen. Ze reageert wel beetje op me hadden. Ik weet dat je dr tot 24 weken niet perse elke dag hoeft te voelen, maar toch vond ik het apart van zo actief naar alleen savonds als ik contact maak. Wat vinden jullie? Wil niet de vk bellen omdat die waarschijnlijk gaat zeggen dat je dr niet elke dag hoeft te voelen nog en ben als nog redelijk vroeg. Begon bij 18 weken af en toe en is ons eerste kindje. </p>

Pas vanaf 27 weken hoor je je kindje elke dag te voelen. Dus is heel normaal dat het zo wisselend is. Ligt er ook net aan hoe je kindje ligt en waar je placenta zit. Maar als je je zorgen maakt, dan kun je beter wel even bellen

Hou dankjewel voor je reactie waarschijnlijk maak ik me zorgen om niks en denk zolang ze reageert op me handen zal het toch wel goed zijn?

Best kans dat ze inderdaad gedraaid is! Misschien schopt ze nu in de placenta in plaats van in je buikwand of waar je haar voelde, en voel je het daardoor nu minder. Ik zou me inderdaad geen zorgen maken. ?

Ik zou gewoon bellen hoor! Dan ben je toch je ongerustheid kwijt.
Ik dacht in m'n zwangerschap zo: stel dat er inderdaad iets niet in orde is en ik bel niet, vergeef ik het mezelf nooit. Het is uiteindelijk toch zo kwetsbaar. Mijn verloskundige keek er ook zo tegenaan.

Ik had precies hetzelfde vorige week. Was toen ook 20 weken. Voelde de baby elke dag sinds 18 weken en ineens 3 dagen amper. Gebeld en ze zei dat het normaal is deze periode en ik mij geen zorgen hoefde te maken. Sinds afgelopen dinsdag voel ik de baby weer elk uur. 

Ahh wat fijn dat jij precies het zelfde hebt! Het zal waarschijnlijk elke dag wel wisselen dan en ze reageert in ieder geval wel op me dat scheelt hopelijk is ze bij mij over paar dagen ook weer wat actiever

Terug
Bovenaan