Minder blij na cb bezoek.

He meiden,

Gister voor het eerst met Veda naar het cb geweest. Ze was maar 30 gram aangekomen in 2 weken. Das echt veeeeel te weinig. Ik gaf bv, en als ik kolfde had ik 120 cc, dus dacht dat ze wel genoeg binnen kreeg. Vond haar wel onrustig, maar volgens de mevrouw aan de tel van cb lag het zeker weten niet aan de bv. Nou wel dus. Gister meteen overgegaan op fles, gelukkig kreeg ze af en toe al wel een fles. Vanacht voor het eerst doorgeslapen, en een tevreden meisje. Voel me enorm schuldig natuurlijk. Ze heeft gewoon al die tijd honger gehad.

Het meten was al net zo vreemd. Ze was maar een halve cm gegroeid na haar geboorte. Nou was de kinderarts er heilig van overtuigd dat ze bij geboorte niet goed gemeten is. Ze was toen 53 en nu 53,5. Dat kan natuurlijk heel goed, want de bevalling was nogal een stortbevalling thuis, en alles ging hectisch daarna omdat ik zoveel bloed verloor. Ik vond al dat het buurmeisje, wat 2 dagen ouder is, veeeeel groter oogde terwijl zij 51 cm was. Nou denkt het cb gezien haar curve, dat ze bij de geboorte 50 cm was. Denk ik zelf ook hoor.

Vreemd verhaal he!

Liefs

Vreemd verhaal idd, hier net zo in het ziekenhuis was ze volgens de meting 54cm. 1ste keer bij cb was ze in een keer 50,5 ze denken van het cb dat ze bij de geboorte 49cm en dat ze haar daar niet goed gemeten hebben.

Ook raar van de voeding:O gelukkig is ze nu tevreden met de fles,

Liefs

Hey Femke,

dat is idd naar zeg.
Appart dat er gewoon niet genoeg voedingsstoffen in je bv zaten.
Was je bv ook een beetje doorzichtig dan???
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor.
Je gaat er toch vanuit dat er genoeg voedingsstoffen in je voeding zitten.

Fijn dat jullie er nu achter zijn gekomen en dat Veda het gelijk zo goed doet op flesvoeding.

De lengte kan heel goed fout gemeten zijn, het is maar net hoe ze aan de beentjes trekken.
Dat is ook de reden waarom het bij ons niet gemeten wordt naar de bevalling.

Liefs Danielle

Wat vervelend zeg!
Ik hoor echt te vaak dat ze geen goede adviezen geven bij het CB.
Snap ook niet dat ze aan de telefoon niet vroegen of je langs kwam zodat ze haar hadden kunnen wegen. Dan hadden ze het eerder kunnen constateren.
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, je gaat er toch vanuit dat je op hun kan vertrouwen maar helaas...

Gelukkig gaat het nu beter met Veda.
Was zeker wel lekker een keer doorslapen? :)

Geniet lekker van je tevreden meisje!

Groetjes Kim
,

Onze zoon Tijn was in de eerste week ook steeds afgevallen.
Bleek ook te weinig voedingsstoffen in de bv te hebben.
we moesten bijvoeden en dat spuugde hij vaak weer uit.
Omdat hij wel genoeg voch kreeg.
Toen overgetsapt op de fles en dat gaat erg goed.
Nu doet hij het heel goed. Maak je geen zorgen en je hoeft je niet schuldig te voelen, kun je niet weten en niks aan doen. aantal cc zegt dan niks.

Gr Marsha

hallo dames ,,, ik lees hier iets van de lengte ,,, bij mij net zo ,,, in het ziekenhuis zijde ze met de geboorte 52 cm en op het cb precies een maand later was het 52.5 cm ,,, in het ziekenhuis maken ze schijnbaar een schatting omdat ze de baby's niet helemaal mogen strekken ivm de beentjes ,,,

xxxx mandy

Terug
Bovenaan