mijn zoontje van 9 weken dronk tot voor kort 6 flessen van 125-150 cc afgekolfde melk. Nu drinkt hij al ongeveer een week de fles niet goed leeg. Ook slaapt hij sinds 3 dagen door 's nachts waardoor er een voeding komt te vervallen. Hij drinkt nu dus nog maar 5 x ongeveer 120 ml (gemiddeld). Heb geprobeerd op verzoek te voeden, maar dan drinkt hij de ene keer 60 en dan 80 en komt hij veel vaker. Het drinken is steeds een probleem geweest, viel vaak in slaap en dronk daardoor zijn fles niet leeg. Ben toen begonnen met om de 4 uur voeden en tussendoor een speen. Dat ging aardig goed, maar nu begint het weer. Valt niet meer in slaap maar wil gewoon niet meer drinken om dan soms na een uur weer te huilen en nog meer te willen. Maar ook niet elke keer. Van de kinderarts kreeg ik het advies om hem water te geven als hij zijn fles niet leegdrinkt maar na een uur weer wel wil. Dit zodat hij goed honger krijgt en dan na 4 uur zijn fles wel leegdrinkt. Maar heb niet het idee dat dit helpt en het gaat eigenlijk tegen mijn gevoel in. Doe het dus nu ook niet meer. Wat zouden jullie doen? iemand een goede tip? Heb ook al verschillende spenen geprobeerd maar het blijft modderen met die fles.