hallo, mijn zoontje Jesper wordt a.s. zondag 8 maanden. Hij is op het moment zeer aktief met kruipen, overal gana staan (ook in bed en box....en vervolgens omvallen). je zou zeggen dat ie dan meer gaat eten, maar het lijkt juist minder te worden. Hij heeft nu ongeveer het volgende schema:
8.00: 180 cc pap (6 schepjes opvolgmelk en 6 schepjes bambix groeipap)
11.00: 'klein' potje fruithap + flesje water of diksap
12.30: 1/2 á 1 hele bruine boiterham en ca. 30-60 cc opvolgmelk
15.30: rijstwafeltje of lange vinger met flesje diksap of water
17.00: 'groot' potje groentehap + beetje magere youghurt
19.00: ca. 30-60 cc opvolgmelk
Het lijkt wel of ie de fles niet meer wil ofzo. Een tuitbeker wil ook niet lukken, wnat hij heeft niet door dat ie erdoor moet zuigen en wacht tot het vanzelf zn mond inloopt lijkt het.Vandaag geprobeerd of ie uit een gewoon bekertje gewone halfvolle melk wil drinken en dat gaat redelijk. 's Avonds voor het naar bed gaan begint ie heel enthousiast aan de fles, maar na een paar slokjes heeft ie er genoeg van en gaat vervolgens wel lief slapen tot de volgende morgen. Verder is heel aktief, vrolijk en groeit goed.
Kan iemand mij vertellen of dit herkenbaar is en of ie niet te weing binnen krijgt op deze manier ?
Groetjes Agnita
(mv Jesper 25-01-2005)
8.00: 180 cc pap (6 schepjes opvolgmelk en 6 schepjes bambix groeipap)
11.00: 'klein' potje fruithap + flesje water of diksap
12.30: 1/2 á 1 hele bruine boiterham en ca. 30-60 cc opvolgmelk
15.30: rijstwafeltje of lange vinger met flesje diksap of water
17.00: 'groot' potje groentehap + beetje magere youghurt
19.00: ca. 30-60 cc opvolgmelk
Het lijkt wel of ie de fles niet meer wil ofzo. Een tuitbeker wil ook niet lukken, wnat hij heeft niet door dat ie erdoor moet zuigen en wacht tot het vanzelf zn mond inloopt lijkt het.Vandaag geprobeerd of ie uit een gewoon bekertje gewone halfvolle melk wil drinken en dat gaat redelijk. 's Avonds voor het naar bed gaan begint ie heel enthousiast aan de fles, maar na een paar slokjes heeft ie er genoeg van en gaat vervolgens wel lief slapen tot de volgende morgen. Verder is heel aktief, vrolijk en groeit goed.
Kan iemand mij vertellen of dit herkenbaar is en of ie niet te weing binnen krijgt op deze manier ?
Groetjes Agnita
(mv Jesper 25-01-2005)