minder eten

leg het nou aan mij of kunnen jullie ook minder eten/ zit je snel vol. ik ben altijd echt een patatfreak als we dan eenmaal 1x per week dat eten kan ker echt heel erg van genieten. zit kvanavond te eten, heb echt weinig op, zit zo snel vol en als kdan heb gegeten lijkt me buik wel een skippybal. niet echt harde buiken maar gewoon ineens een hele grote buik.. zitten jullie ook zo snel vol?

Nee,was het maar een beetje,maar ik kan heel de dag eten als ik wil en zit niet zomaar vol,vooral avondeten lijk soms wel een bouwvakker haha!!heb nooit snel volgezeten ook,ook op laatst van mn zwangerschappen niet echt.
liefs jootje

Hoi, heb ik ook last van. Vooral de avond maaltijd heb ik moeite mee. Probeer wel 4 boterhammen per dag naar binnen te krijgen, maar soms gaat dit gewoon in stappen.
Na de avondmaaltijd zwelt mijn maag ook helemaal op . Dan staat mijn buik toch onder spanning en ik eet echt teweinig. Rare gewaarwoording allemaal

Gr yvonne

Ja ik heb t ook. Ik moet gewoon vaker per dag wat kleinere porties eten. Ik heb ook t idee dat ik veel langer vol zit dus dat het langer duurt voordat t zakt.
Soms word ik er gewoon benauwd van.
Het hoort erbij denk ik dan maar en eet gewoon wat vaker.

xx

ik heb ook na avondeten het gevoel of ik een supermaag heb.. en als ik tijdens het eten blijf eten word ik echt kotsmisselijk en kan ik wel is moeten rennen naar de pot haha

Ik had dat in het begin wel heel erg, maar nu niet echt meer. Het zijn natuurlijk wel iets kleinere porties dan eerst. Maar dat is denk wel logisch aangezien alles zo in de verdrukking komt :)

Neeee integendeel :S ik heb het gevoel dat ik kan blijven eten. Heb steeds een honger gevoel.. ik probeer zo min mogelijk te snoepen maar ik eet dan toch weer een snee extra brood met bv hagelslag.. heb er steeds zoveel trek in !!
Ook niet al te best natuurlijk.

Terug
Bovenaan