minder gespannen gevoel in mijn borsten.....

A

Anoniem

Guest
hoihoi

hier ben ik weer en ik heb alweer een vraag.....
Dat gespannen gevoel dat ik in mijn borsten had de week voor mijn nod dag is veel minder geworden. Ook lijkt het alsof de iets donkerder geworden tepels weer lichter zijn geworden..
Ik begrijp het niet .. Kan dit weer een miskraam zijn of gebeurt het wel vaker terwijl je gewoon   zwanger bent..

Bij mijn zoontje had ik in het begin geen gespannen borsten of een zwanger gevoel, allee wat menstruatie gevoel. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook niet echt zere borsten wel werden de tepels donkerder en een dongkere kring eromheen. Toen dat verdween toen, kreeg ik een miskraam. Ik had bij de vorige zwangerschap eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het niet goed zat.

Nu had ik in de week voor mijn nod echt zere borsten met steken enzo .Dat werd minder rond mijn nod een dag ervoor of zo.
Op de dag voor mijn nod positief getest en een dag na mijn nod weer getest en deze streep  was donkerder.
Vandaag had ik wel een misselijk gevoel.. Maar misschien was ik gewoon niet lekker.??

GRRRRRRRRRRRR ik wordt gek van mezelf en deze onzekerheid!!!!

Is er iemand die ervaring heeft met mijn vraag??
Had iemand van jullie ook de week voor de nod zere borsten en werd het daarna minder ?? en was je dan verolgens nog wel gewoon zwanger??
Ik hoop dat iemand me kan gerusstellen..

liefs silvia

hai,
hoever zit je in de zwangerschap?
in het begin van mijn zwangerschap waren mijn borsten erg gevoelig (mijn vriend zei: ik vind ze prachtig zo, maar ruil ze maar weer in, want als ik er alleen al naar lach doen ze zeer). Na een week of 13 denk ik, werd die pijnlijkheid langzaamaan minder en de laatste 2 maanden heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ze zijn wel 2 cups groter en de tepels zijn gegroeid (die zijn wel sneller pijnlijk bij bijv. kou).
Ik maak me er geen zorgen om, straks zullen ze met de stuwing wrs wel weer genoeg pijn gaan doen.
Hopelijk werkt t bij jou ook op deze manier.
Groetjes, mira (37+4)

Hoi Silvia,

Allereerst van harte gefeliciteerd!!!! Ik heb veel gekeken of ik een berichtje van je zag dat je zwanger was. Nu is het zover. Hardstikke vlot, na je miskraam.

Je borsten: Of het door die miskraam komt of niet maar ik vind het wel toevallig.

Bij mij deden mijn borsten voor mijn NOD al zo vreselijk zeer dat ik zwangerschapsbeha's heb gekocht. In mijn 5de week was het op een dag gewoon helemaal weg, waardoor ik uiteraard al weer er van overtuigd was dat het weer mis was, maar daarna kwam het weer terug alleen lang niet zo zeer als voor mijn NOD. (Thank god). Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Echt fijn voor je dat je weer zwanger bent.

By the way: Ik heb vorige week met 7+5 een echo gehad en alles zag er heel goed uit. Ik heb iets meer hoop gekregen dat het deze keer wel goed gaat.

Liefs Karin

De enige die je denk ik gerust kan stellen is je VK of GY, dus bellen!!!!!!
Ook al lijkt het misschien voor jou zo dat je een rare vraag stelt, voor hun is dit de normaalste zaak van de wereld. En zo niet het gaat toch om jouw onzekerheid en angst!!!!!
Als het goed is weet men van je voorgeschiedenis en meestal houden ze daar ook rekening mee.
Daarnaast ook al houden ze daar geen rekening mee JIJ bent degene dan die aan moet geven luister ik ben gewoon angstig/onzeker omdat het al een (paar) keer fout is gegaan, kunt u mij hierin verder helpen!!!
Laat je jezelf helpen, neem jezelf serieus en zoek hulp als je dit ook nodig hebt bij deskundige en medici. Luisteren ze niet ga door totdat JIJ gerustgesteld ben!!!

Ook zou je ipv jezelf helemaal kwijt te raken in je angst echt proberen de rust te hervinden, daardoor kan je beter echt naar je gevoel luisteren.
Angst is een slechte raadgever!!!!!
Als je jezelf rustiger krijgt kan je waarschijnlijk ook beter naar jezelf en je lichaam luisteren.
Want het is nu eenmaal zo we hebben allemaal een waarschuwingsbelletje, alleen we zijn vaak zo ver van onszelf verwijderd dat we het niet meer horen als het echt goed fout gaat!!!!

sterkte enne bellen he met je GY of VK.

Terug
Bovenaan