Minder gevoelige borsten

Hey meiden,

Ik ben nu 12,5 wk. Ik heb nog steeds wel een zeurend, drukkend gevoel onder in de me buik, maar me borsten zijn nog wel even vol, maar doen veel minder pijn. Is dit normaal als je op 12 weken zit, ik heb dat weleens gehoord dat je hormonen dan minder worden, maar ineen zo drastisch??!! Is er iemand die ook zover is en dit herkend?!!

Kus
 

Hay Angelique,

maak je niet druk, de één heeft er meer last van dan de ander. Ikzelf heb er ook maar eventjes last van gehad, maar sindsdien nooit meer. En ik ben nu 27w6d zwanger. Dus het zegt helemaal niks. Sommigen hebben helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes en weer anderen alle die je maar kunt verzinnen.
Denk dat je nu wel binnenkort een termijn echo zult krijgen?
Nou, veel succes verder in de zwangerschap!

Groetjes Cody
27w6d
 
Hoi Angelique,
Grappig ik herken je berichtje. Rond mijn 12 week, een paar dagen voordat we onze eerste echo kregen werden mijn borsten veel minder gevoelig. Terwijl ze in de weken daarvoor echt supergevoelig waren! Ik werd er een beetje onzeker van (heb ik net nog even in mijn dagboekje nagelezen) maar niks aan de hand hoor! Je lichaam lijkt echt elke dag wel te veranderen...!
Succes met je zwangerschap!
Taatje
27w1d
 
Hoi,

Ik herken dit wel, met 12 a 13 weken had ik ook geen last meer van gevoelige borsten. Man ook weer blij, die was net zo enthousiast over de toegenomen omvang en toen moest hij eraf blijven. Inmiddels heb ik sinds gisteren er wel weer last van, ik ben nu 17 weken en 5 dagen, maar minder erg. Meer een zwaar gevoel en niet meer zulke pijnlijke tepels als in het begin. Ik denk dat het bij vlagen toeneemt en weer afneemt, iedereen is anders en reageert anders, geen zorgen!!

geniet van je zwangerschap en van je minder gevoelige borsten!!

groetjes, Jootje
 
Bij mij begon de gevoeligheid pas na een week of twaalf en heeft tot mijn 18e week geduurt ofzo, zo zie je maar iedereen is anders. gelukkig maar dat het weer weg is.
Groetjes Tina
 
Terug
Bovenaan