minder harde schopjes

Dames,

Ik ben nu 24 weken zwanger en het lijkt wel of de bewegingen van de baby anders zijn geworden.

Ze zitten nu meer onderin mijn buik en lijken wat minder heftig.
Ik vind dit een beetje gek, want volgens mij zou ik het juist duidelijker moeten voelen.

Heeft iemand anders dit ook?

gr. Sharon
 
Hoi Sharon

Je moet je kindje ongeveer 8 a 10 keer per dag voelen schoppen/bewegen. Het hoeft niet zo te zijn dat het vespreid is over de dag als jij op bed ligt en je kindje voel je een half uur dan is het ook goed. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even contact opnemen met je vk die kan je van je onzekerheid af te helpen want zo rond lopen met het gevoel dat het niet goed is is niet fijn. Sterkte!

Daantje 38weken zwanger
 
Ik had het ook. Nu ben ik 33 weken en houd het ineens niet meer op. Het ligt erg aan de periode. Ze zeggen ook dat je je kind minder voelt als het groeit. Als je je er echt niet lekker bij voelt kan je je VK bellen
 
Wat toevallig, ik ben ook 24 weken en ik heb precies het zelfde!
Vanaf afgelopen maandag voel ik mijn kleintje nog maar heel weinig, veelminder harde stompjes krijg ik en op een andere plaats dan ik daarvoor vooral gewent was. Meer onder in mijn buik.
Misschien is de babygedraaid en heeft het wat minder ruimte om ook bij de andere plekjes te komen....
groetjes
 
Terug
Bovenaan