Minder lang borstvoeding drinken

<p>Dag iedereen, Mijn zoon is nu beejna 4 maand. Hij krijgt volledig borstvoeding. Normaal dronk hij 10-15 min om de 2 uurtjes maar in de laatste 2 weken merk ik dat hij heel snel stopt met drinken. Na 5-8 minuten laat hij de borst los en begint rond te kijken. Wilt absoluut niet meer drinken. Ik voel wel dat hij goed zuigt maar vind dit super kort en ben bang dat hij niet genoeg binnen heeft. Ook is er zeker nog genoeg melk in de borst. Soms verander ik van kant als hij stopt maar dan drinkt hij nog max 1-2 minuten en laat weer los. Hebben jullie dit ook?? Is dit normaal? </p>
 
Mijn zoontje dronk ook altijd heel kort!
Was ook vaak met 8 minuten klaar en hoefde niet altijd nog een 2e borst..
Hij is onwijs groot en groeide heel hard dus t zal wel goed zijn ?
 
Ja, dat deed mijn dochter ook rond die leeftijd. Wat maakt je dat onzeker, he?! Ze zijn zo druk met andere dingen. Voed je op verzoek? Dan komt hij echt wel weer zodra hij zin heeft in de volgende slok.
 
Misschien zit hem een boertje dwars? Of tussendoor eventjes een korte pauze en daarna weer aanbieden? Als hij echt niet meer hoeft dan zal hij wel genoeg hebben denk ik. Als ze echt honger hebben dan drinken ze wel :) Succes
 
Terug
Bovenaan