Minder lang zwanger dan ik dacht

<p>Ik moet het toch even kwijt.   Ik heb 2 weken geleden vrijdag 18 januarie heel licht positief gestest echt heel licht. Maandag was er pas echt een duidelijk roze streepje te zien. dus zwanger. ik heb een hele onregelmatige cyclus van rond de 36 dagen en ben 8 december voor het laatst ongesteld geweest, van uit daar gebasseerd dacht ik ongv 6 weken te zijn alleen heb ik maandag een echo gehad ipv verleden vroege echo. en daar uitbleek dat ik pas ongv  4 weken ben. dus dat maakt me een beetje onzeker allemaal. er was alleen maar een beginnende zwangerschap te zien voor de rest niks. heeft iemand dit ook gehad?</p>

Ik denk dat je niet meer kan  doen dan afwachten . En dat wij niet echt antwoord kunne geven op je vraag.
Het kan zijn dat je innesteling later is geweest of iets of het vruchtje minder snel groeit of iets dergelijks dat weet je bij je volgende echo pas.
Probeer  positief  te blijven hoe moeilijk dat ook is en je niet te druk te maken. Stress  is namelijk ook niet goed voor de baby.
Succes 
Ik hoop bij je volgende  echo op  een mooi kloppend hartje dat is het belangrijkste  ongeacht  of je in weken word terug gezet of verder word gezet

Ik bleek bij mijn 1e zwangerschap paar dagen later uitgerekend te zijn.. 
Het kan zijn dat je later je ovulatie of innesteling hebt gehad. Als je de testen bekijkt klopt het dus wel met je hoeveelheid weken.
Het enige was je kan doen is wachten op de volgende echo

Vrij vlot je echo gehad. Ik teste 8 januari positief en 9 dec starten mijn laatste menstru. Ik kan pas 5 feb voor een echo. 
Denk idd dat je moet afwachten en hopen dat met de volgende echo je een kloppend hartje ziet/hoort. 

Ik ben met de eerste echo ook twee weken teruggezet' en dat was wel een teleurstelling. Bij de tweede ecge, toen de uitgerekende datum werd vastgesteld, kwam er weer een week bij.

Bij mij tot 3 keer overtoe geweest. Bij mijn eerste zwangerschap was er toen ook niks te zien alleen een leeg vruchtzakje. Terwijl ik volgens laatste menstruatie 8 weken had moeten zijn. Uiteindelijk met de echo die ik daarna kreeg was ik iets langer dan 6 weken.
Bij me tweede zwanerschap hetzelfde toen was er gelukkig wel een vruchtje te zien met hartje maar ipv 8 weken was ik 7+2 helaas is deze zwangerschap rond de 9 a 10 weken geeindigd in een miskraam.
Nu 15 weken zwanger ik mocht komen rond de 7 weken ivm met de miskraam die ik gehad had. Wij hadden in een echostudio een vroege echo laten maken vanwege onze angst. Deze angst werd op dat moment alleen maar erger want er was niks te zien dan alleen maar een rommeltje en de echoscoptiste zag ook niks van vruchtzakje e.d. Wij de verloskundige gebeld en paar dagen.later terecht. Bleek toen pas 6 weken te zijn. 
Dus nog heel wachten tot je volgende echo. Weet dat wachten heel heel lang kan duren. Zal heeel hard duimen dat er met de volgende echo een mooi kloppend hartje te zien is. 

Terug
Bovenaan