Minder last van harde dikke buik

<p>Hallo allemaal,</p><p>daar ben ik weer? Ik heb een vraagje, sinds 2 dagen heb ik het idee dat mijn buik veeel minder hard is als normaal. Ik kan hem nu zelfs inhouden zeg maar, dat lukte eerst echt niet ik heb meestal een harde strakke buik. Ik ben bijna 38 weken. Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik heb het gevoel dat mijn buik veel lichter aanvoelt, kan dit komen omdat hij volledig is ingedaald?? Ik heb ook wel het idee dat ik hem minder vaak voel bewegen.. ik heb niet het gevoel dat er iets is maar ik ga morgen wel even bellen hier over. 2 dagen geleden was hij juist extreem druk tegenover nu.</p><p> </p>

Probeer nou eens een beetje te relaxen, de laatste weken is er steeds een nieuw topic van je ;) Alles gaat heus goed met de baby, het kan idd dat de baby indaalt rn je was toch ziek geweest? Dan eet je minder en val je af, dus is er in je buik waarschijnlijk ook wat meer ruimte. Relax alsjeblieft en geniet van de laatste weekjes met je dikke buik. Maak je niet druk om elk klein dingetje. De baby komt zodra hij er klaar voor is, wacht het nou maar rustig af en denk niet bij elk kwaaltje of pijntje het ergste!

Terug
Bovenaan