<div class="html-content text-body-2 topic-content" style="caret-color: #000000; color: #000000; font-style: inherit; font-variant-caps: inherit; box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: 'Open Sans'; font-stretch: inherit; line-height: 24px; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap; word-break: break-word;" data-v-7b542b90="" data-v-8494fce8="">Hi allen, Momenteel ben ik bijna 37 weken zwanger. De afgelopen weken ben ik meermaals in het ziekenhuis geweest voor een CTG omdat ik minder leven voelde. Gelukkig waren deze resultaten steeds goed. Het ziekenhuis heeft nu voorgesteld om mijn zwangerschap wel medisch te laten worden gezien het meermaals minder leven voelen. Ik vind het zelf een pittige stap. Ik ben er bang voor dat tijdens een medische bevalling sneller wordt gehandeld vanuit het grotere plaatje (bv. drukte op de afdeling) dan vanuit mijn belangen. Daarnaast zijn de CTG's wel steeds goed. Echter, ik weet ook wel dat het niet oke is dat ik haar meermaals niet goed voel en dat is aan de hand. Ik weet dus niet zo goed waar ik goed aan doe.. voor mijn baby wil ik uiteraard geen enkel risico lopen en zijn extra controles wellicht goed, maar ik merk dat ik het lastig vind om de medische noodzaak te bepalen. Heeft iemand ervaring met minder leven voelen maar wel goede CTG's, en hoe is hiermee om gegaan? Ander advies is ook meer dan welkom Dank alvast!!</div><div class="card-info flex centered-children" style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: inherit; font-style: inherit; font-variant-caps: inherit; font-weight: inherit; letter-spacing: normal; orphans: auto; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: auto; word-spacing: 0px; -webkit-text-size-adjust: auto; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration: none; box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; margin: 15px 0px; padding: 0px; border: 0px; font-size: inherit; font-stretch: inherit; line-height: inherit; vertical-align: baseline; display: flex; align-items: center;" data-v-8494fce8=""> </div>