minder leven?!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik ben  nu ruim 34 weken zwanger en heb minder leven dan een paar weken terug.Is diit herkenbaar voor jullie,of moet ik me zorgen gaan maken?Ik heb nog wel leven maar het is minimaal.

groetjes Lente

Hoi

Het kan kloppen dat je minder leven gaat voelen naarmate je bevallingsdatum nadert. Je baby wordt steeds groter en kan al aardig klem komen te zitten. Er is gewoon minder ruimte om te bewegen. Als je m maar minimaal 8 x per dag voelt is er in princiepe geen probleem. Hoop dat je er wat aan hebt.

Manon

Hoi Lente,

Het is wel herkenbaar hoor wat je zegt ik voel de kleine heel duidelijk maar wel op een andere manier nu. In het begin waren het volledige schoppen nu draait meneer meer en dan voel ik een hak of zijn kontje, zolang je de kleine maar elke dag voldoende voelt want de ruimte in jou buik wordt nu ook minder.

Succes met de laatste loodjes.

Gr Fruit Girl 30 wk en 3 dgn

Net als jij wordt de baby ook slomer met heet weer, daarbij wordt de ruimte minder in je buik en houdt ie zich gewoon wat rustiger tot de bavalling.
Ik hoop dat er niks aan de hand is. Als je em af en toe maar blijft voelen. Even rust nemen en em opzoeken in je buik, wie weet helpt dat?
( met je handen op je buik voele waar ie zit en proberen contact te maken, het meest geweldige wat er is naar mijn idee....!)

Annemieke ( 30 wk)

hoi hoi

ok ik merk dit

voel de kleine ook minder vaak en anders doordat idd de ruimte kleine wordt
gister ochtend voelde ik hem ook niet terwijl ik hem altijd voel als ik wakker wordt
en heb hem dus maar even "gewekt"hahaha. een fijn gevoel als je dan ff een duw krijgt

idd als je hem of haar maar een aantal keren per dag voelt
ik voel hem 's avonds als ik rustig ga zitten met eten bijvoorbeeld of later op de vaond een stuk beter

als je je toch te druk maakt bel je ff de verloskundige die zijn er niet voor niks

geniet van je zwangerschap de laatste paar weekjes

groetjes moekje

33,4 wkn

Terug
Bovenaan