minder ongi als toen ik aan de pil was

A

Anoniem

Guest
hai meiden ik heb een vraag ik 10 augustes gestopt met de pil en werdt ongi en ben   nu naar 34 dagen op zaterdag ongi geworden maar heb alleen zondag veel bloed verloren en en maandag een klein beetje en nu al bijna niks meer toen ik nog aan de pil was toen was ik echt een hele week ongi herkent iemand dit vind het een beetje raar je zou denken na 34 dagen dat je dan wel heftig ongi bent nou ik hoor graag reacties groetjes

Hoi

Ik ben veel minder ongi zins ik gestopt ben met de pil!!!
Ik heb 1 dag gewoon bloedverlies ( zonder stolsels als toen ik had met de pil )
En daarna wordt het elke dag minder, na de 2 dag stelt het niks meer voor.
Ben naar de huisarts geweest ( niet hiervoor, maar heb het toch even gevraagt ) en het kon inderdaad en was voor sommige vrouwen normaal!!
Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Mama2006

Hai,

Ik heb  precies hetzelfde, ben in augustus gestopt met de pil, werd 13 augustus ongi en toen maar wachten op de 'natuurlijke' ongi, die kwam afgelopen vrijdag.
Ik heb alleen vrijdag wel redelijk wat bloed verloren (nou ja, een tampon vol in een paar uur). Daarna stelde 't eigenlijk niks meer voor! Sinds gisteren heb ik niks meer gezien, dus ben 't eigenlijk maar 3 dagen geweest, terwijl ik toen ik de pil gebruikte ook altijd zeker wel een week ongi was.

Ik lees dat er meer meiden zijn die dat hebben dus het zal wel normaal zijn. Eigenlijk wel lekker zo, ... toch?  Ik heb eigenlijk wel zoiets van dat ik de 2e ronde nog even wil afwachten, want misschien is mn lichaam nog aan 't 'ontpillen'. Maar mocht dit zo blijven, vind ik 't wel best ... tenzij ik zwanger word natuurlijk!

Hoop dat je hier wat aan hebt

Liefs,
Wish

Hoi

Ik ben ik heb ook veel minder bloedverlies dan toen ik aan de pil was. Eerst altijd een week redelijk wat bloedverlies, nu wordt het al na een paar dagen veel minder.Ik denk zelf dat het neits is om je zorgen over te maken, maar ik vond het in het begin ook maar een beeje raar.

veel succes met zwanger worden

groetjes janne

Hoi,

Ik heb het zelfde. Ik verloor erg veel bloed vergeleken met de menstruatie toen ik aan de pil was. En na 3 dagen helemaal niets meer!   ben benieuwd of ik weer zoveel bloed ga verliezen volgende keer.Hoop natuurlijk dat ik zwanger ben dan en juist niets ongi wordt.

Gr. Jo

Hoi Meiden,

Ik ben ook veel minder ongesteld dan toen ik nog aan de pil was. ben nu bijna een jaar gestopt. ben meestal 2 dagen ongesteld waarvan de eerste normaal en de 2 de al veel minder en daarna houd het eigenlijk alweer op. Verder heb ik wel last van stolsels en weinig bloed. Ik weet niet of dat dit kwaad kan....

Liefs mij

Terug
Bovenaan