minder ongi

A

Anoniem

Guest
Zijn er meer dames die na het stoppen met de pil ook minder ongesteld zijn? Ik ben gestopt in mei en ben echt minder ongesteld als met de pil, iemand ideeen? Groetjes

Ja, dat heb ik ook! Ik dacht juist dat er vrouwen aan de pil gingen omdat de ongi dan minder erg zou zijn, maar bij mij is dat juist andersom! Tijdens mijn pil-periode was de eerste dag een drama, hevige krampen en ik kon soms amper lopen. Ongi duurde meestal ruim 5/6 dagen. Nu ben ik in 4 daagjes 'klaar' en stelt het sowieso niets voor. Ik bloedt natuurlijk wel, maar ik kan het doen met mini-tampons.

Je  bent dus niet de enige!

Bibi,
Marian

heb ik ook inderdaad. Ik ben meer dan 10 jaar aan d epil geweest en altijd ca. 5 a 6 dagen ongi. Nu (sinds december gestopt) ben ik wel regelmatig, maar maar heel kort (3 dagen en dan wordt het al fors minder). Heb wel weer veel meer pijn (hdad ik vroeger ook) , zeker als het net gaat beginnen. Laatste keer werd ik zelfs een beetje beroerd (lag ik daar op het strand ongi te wezen!). als het eenmaal isbegonnen heb ik er na 1 dag al minder last van gelukkig.

Nou, ik ben nu voor de 2e keer ongesteld na het stoppen met de pil. De eerste keer was het idd veel minder en dacht ik zelfs nog even dat het een innesteling zou kunnen zijn.

Nu ben ik sinds gisteren weer ongesteld geworden , maar dat is echt veeeeeel heftiger. Moet echt om de 4 uur naar de wc rennen om ervoor de zorgen dat ik optijd verschoon... Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me niet meer zo goed kan herinneren hoe het was voordat ik aan de pil ging. Wel dat ik veel last van mijn buik had, maar dat ik nu nog steeds....

Dus, ik herken het niet echt... Maar op zich kan ik me voorstellen dat het niet echt vervelend is toch...?

groetjes, Daphne

Terug
Bovenaan