minder op het forum

A

Anoniem

Guest
he meiden
de vakantie heeft mij goed gedaan. Ik ben redelijk afgekickt van het forum. Dit wil ik eigenlijk ook wel zo houden, dus ik zal minder aanwezig zijn.
Ik lees wel zoveel mogelijk maar niet alles.
Ik heb momenteel gewoon ook minder tijd om mij hier mee bezig te houden. De vakantie is voorbij en ik start nu met een nieuwe groep en nieuwe collega's. Hier zal voorlopig mijn tijd en energie naar toe gaan.

Ik vergeet jullie niet hoor!!!!!!!!!!!!!!
Maar neem even een kleine break

Heel veel liefs,
dikke kus en knuffel Daan

Hoi Daan!!

Ik zal je wel gaan missen,maar als het voor jou op dit moment beter is is dat een verstandige beslissing!
Ik denk ook wel eens dat ik hier wat minder mee bezig zou moeten zijn,maar ik vind het op dit moment wel fijn.

Laat je wel wat weten als het zover is???
Ik blijf wel opletten op je naam!!!

Heel veel succes!!

Liefs,Swinnie

ps,ook veel succes bij   je baan!

tja Swinnie
mijn voornemen is al een beetje verminderd (haha) ik kan toch niet helemaal zonder. Ik ben nu alleen thuis en niets op tv dus.................
Moet nog even wat kwijt, heeft niets met zwanger zijn te maken.
Ik heb een heel lief konijn. Nu eet ze slecht (sinds onze vakantie) en is ze ook al wat af gevallen. Vanmorgen mee naar de dierenarts geweest en nu blijkt dat ze haken op haar kiezen heeft en dat ze morgen onder narcose worden afgeslepen. Ik ben hier erg huiverig voor. Ons andere konijn had dat ook. Die had het zelfs 2 keer snel achter elkaar en heeft van de 2e narcose een klap gehad. Vorig jaar hebben we haar in moeten laten slapen. Nu ben ik voor dit konijn ook erg bang.
Jullie zullen wel denken ach het is maar een konijn, maar ze is net zo aanhankelijk als een kat.

Goed ik ben het nu even kwijt. ga zo nog maar eens lekker met haar knuffelen en hopen op het beste morgen.

liefs Daan

Hoi Daan!!

Haha je bent er nog!!
Gelukkig!!

Ik hoop voor je dat het geod komt met je konijn.
Ik kan me wel voorstellen dat je gehecht bent aan dat beestje!
Ik heb zelf 2 katten gehad en weg moeten doen,omdat mijn vriend heel erg allergisch is voor beesten met haren...ik ben er weken door van slag geweest!
En nog mis ik ze af en toe!
Hopelijk kan de dierenarts er wat aan doen,en huppelt je konijn overmorgen weer vrolijk rond!!

Heel veel succes ermee!Liefs,Swinnie

he swinnie
bedankt voor je berichtje, volgens de DA zou het ook allemaal wel goed komen. We zijn er vrij optijd bij en ze eet ook nog steeds wel (wel weinig maar toch)
Stom he dat je je zo gaat hechten aan een beestje. Ik heb wel eens gezegd dat onze konijnen onze kids waren. Haha
Ach ik moet ook niet zo zwart denken

liefs daan

Terug
Bovenaan